2013年9月7日 星期六

法式海棉蛋糕

12月16日  星期五 晴天

呢排好耐無焗蛋糕,
天氣凍開住個焗爐本來係好溫暖嘅,
不過玩完之後要洗野就好柑, 係凍柑個柑.

見到FLORA焗個班蘭蛋糕做下午茶,
鬆軟不特止仲要係無油嘅,
真係好想試吓;
前兩晚氣溫無咁低時終於有機會整喇!



法式海棉蛋糕,,〔8寸模〕食譜來自: Flora

材料:
A,蛋黃5個+砂糖45g
B,蛋白6個+砂糖75g+他他粉3g
(我無他他粉落咗1/4茶匙檸檬汁, 就大少唔食甜減少咗約25克糖,
  如果淨係我食就唔洗減甜度啱啱好. )
C低筋麵粉100g
做法,,
1,將蛋黃+砂糖打發至
黃醬,
2,將
白打至稍微起泡,
3,砂糖+他他粉分2次加入打至硬性發泡
白霜,
4,將
黃醬加入疍白霜打多1分鍾伴勻,
5,將低筋麵粉篩入伴勻倒入模,
6,先預熱焗爐5mins,180C焗30mins,
7,到金黃色未熟盖上鍚紙至熟,出爐稍凉脫模脫紙,
注,,各人爐火不一要留意,



呢個食譜真係要將佢發揚光大,
雖然係無油嘅但食落唔會覺得旱,
而且真係好鬆軟.
全程(連加低粉果個step都係!)我只係用電動攪蛋器,
完全唔需要D乜野特別技巧(即係cut & fold果D呢!)
第一次焗咁大個蛋糕, 係一點點沈底都無架!emotion
好適合蛋糕新手做呀!
第二朝送粥食三兩下已經俾我地消滅咗大半個了...



真係好多謝FLORA無私咁提供食譜呀!
我已經心思思整下一個做其他味道,
又可以用呢隻蛋糕來玩吓抆cream呢!!



********************************************************************


兔寶寶: 呢個蛋糕我都有份食架, 仲追住媽咪餵我添呀!emotion

沒有留言:

張貼留言