2013年9月3日 星期二

又再捲

10月27日  星期四  陰晴不定

尋晚我又整瑞士卷喇!!
又係用毛巾捲喎!
今次我用返買焗爐送嘅果個焗盤嚟焗,
蛋糕面積大D, 忌廉包得好D!
不過呢, 倒面糊落去焗盤時就因為面積大咗,
厚薄分佈得唔太平均(我已經用抺刀抺過平均D了...)
同埋層蛋糕太薄, pre-roll時俾我粗手粗腳整爛咗!
好彩捲起唔係好覺!


上次用<<迪比廚房>>朱古力卷嘅食譜好好味呀!
就算蛋糕放入雪櫃雪凍咗都唔會有少少硬化,
質感真係好似出面美X賣嘅卷蛋一樣!
但係個食譜係一D化學劑都無喎!
而且用油量又少,
所以尋晚都係用迪比嘅食譜,
整咗條原味瑞士卷.



材料:
低筋粉 50g(咁啱用晒D低粉, 唯有用高粉!!)
蛋黃 3隻
奶 20g (我用咗水)
菜油 35g
蛋白 3隻
糖 40g
泡打粉 1∕2茶匙(我無落呀!!)


做法:
將蛋黃加入10g 糖, 打至糖全溶。
加入奶及菜油再打至起泡。
將粉過篩拌入蛋黃漿內。
蛋白加 30g 糖 打至企身。
將蛋白分2次拌入粉漿內。
倒入已舖焗爐紙之焗盤內。
190℃ 焗12分鐘。



雖然用咗高筋粉, 但我落粉時攪勻就算,
費事攪到佢起筋.
大少同我食過都覺得好好味呢!



兔寶寶: 我彈D音樂等你地食得開心D....

終於明白點解喜羊羊會大賣了, 連6個月大嘅兔寶寶都愛不惜手呢!!

沒有留言:

張貼留言