2013年9月3日 星期二

焗蜜汁蒜香雞

11月26日  星期一  陰天

前幾日同大少行惠康,
佢見到冰鮮雞做緊特價,
話我好耐無焗雞佢食喎!
我話你幫手切個雞頭落嚟咪買嚟整囉~
點知買完雞, 佢就無咗件事返咗工喇...
今次係我第一次用較剪剪走個雞頭同兩隻雞腳呢!



整呢隻蜜汁蒜香雞好簡單咋,
只係早兩晚用大約一茶匙鹽 + 一茶匙薑蓉醃過一遍後,
再加上一包"你諗你"嘅蜜汁蒜香骨醬醃兩晚;
之後用150度焗約一個鐘.
因為買咗支矽膠嘅掃仔,
就"新C坑"咁响焗嘅途中打開門搽返D醃雞剩嘅汁落去...


唔知係咪太耐無整呢?!
大少話咁整好好食喎!本來我同大少一人一隻脾架,
但我果隻俾兔寶寶食咗一大半呀!



好彩我可以獨吞一隻
雞翼!

***************************

兔寶寶近期愛上跳舞, 成日响度左"UN"右"UN",
仲要對住塊鏡嚟"UN",
真係要幾招積有幾招積...

呢日試對新嘅毛毛拖鞋,
佢照鏡之餘亦忽然興起要跳返part舞先...



跳完! 除鞋!

最近佢成日偷偷地著我同大少D鞋,
除鞋?! Easy job啦!

沒有留言:

張貼留言