2013年9月6日 星期五

天使寶寶

5月2日  星期四  陰天

以下四幅都係兔寶寶嘅"吔蕉"相,
貼咁多圖, 只因佢吔蕉都吔得可愛過人....




呀B除咗身型似monkey之外,
亦同樣喜歡爬高爬低以及食香蕉..



影相嘅呢一日剛好係我生日呢!
無乜野特別慶祝節目,
見到兔寶寶開心嘅食相,
比任何節目更加開心、更加感恩!



但願兔寶寶日日食野都咁開心!



************************

呢排兔寶寶成日都主動要求坐high-chair,
俾D玩具佢玩佢可以坐成個鍾,
比BB時期安靜了,
我也清閒了.




文靜的兔寶寶, 更加似小女孩...



呢一張比較矮嘅BB櫈,
佢會自己爬上去(不過暫時爬唔返落嚟),
然後叫我砌返張枱仔上去,
無無聊聊咁坐一餐,
有時更會坐到瞓著覺呢!




唔係想幫姨媽巾賣廣告呀,
只係呢一刻嘅兔寶寶,
令我即時聯想到: 我嘅安睡天使~~~



沒有留言:

張貼留言