2013年9月5日 星期四

平安夜食茶葉蛋

12月24日  星期一  寒冷

寫呢篇嘅時候已經係踏入24号平安夜喇!
呢日雖然唔係紅日, 不過返office嘅朋友一定係HEA住咁等開party之後放工!
有D朋友甚至請埋呢日假添!

整呢個茶葉蛋好啱開party食架!
又簡單又方便!
不過我整來唔係去開party呀,
只不過係我貪平買咗一盤30隻蛋,
點知發覺我地係食唔倒咁多嘅;
廚櫃又有一瓶大少飲飲吓唔飲嘅"潽洱",
唯有整茶葉蛋來清咗佢!



食譜改自呀SO嘅做法,
叫錯咗大少買生抽, 原來係要老抽嘅,
於是豉油嘅份量我就亂咁嚟喇!
同埋呢, 本來呀SO話要300克冰糖,
我就覺得太甜喇, 落200克就算!


我的食譜:
生抽  1/4杯
九莊醬油  1/4杯 + 水1/4杯 (原以半杯老抽代替)
冰糖  200克 (本來300克, 特別鳴謝大少幫忙買冰糖)
八角  10粒
水  3杯
茶葉  3大湯匙

蛋  12-15隻

做法:
蛋烚熟後用湯匙仔細而均勻地敲出裂紋;
八角和茶葉用沙袋裝好,
連同所有調味料煲滾,
加入蛋, 小火煲15分鐘.
熄火焗半小時, 再開大火煲至滾起.
待涼, 放入雪櫃雪一晚,
吃時再煲至滾.

呢D係今日(23号)整架,
都浸咗幾個鐘架喇!

聽日食就啱啱好!



裂紋愈多愈入味,
不過D蛋蛋就有D似唔知邊個卡通人物嘅腦袋咁...



自己整好食過街買的好多呢!



*************************


今日我終於發現點可以令兔寶寶對住鏡頭笑喇!
就係同佢玩自拍!



睇下笑得幾開心!



兔寶寶: 祝大家平安夜快樂, 平平安安!!
             天氣凍, 大家要好似我咁, 著多件衫呀!

沒有留言:

張貼留言