2013年9月3日 星期二

又係香蕉蛋糕 * 食粥仔的問題

10月21日  星期五  晴天

尋日又整咗香蕉蛋糕.



其實未買焗爐之前,
我係唔食香蕉蛋糕的...
皆因出面買到嘅香蕉蛋糕,
都係由香蕉油所製成...
同杏仁香油一樣,
假到不得了....

本身都唔係太喜歡香蕉,
不過香蕉係唯一大少會自己搣嚟食嘅水果,
(奇怪, 好多男仔都係鍾意食蕉...)
所以屋企長期有儲備,
到起晒黑點都食唔晒,
就會俾我用來做糕點了.



食譜 (約5個大muffin)
(因為我落多一隻蛋及麥片, 所以整咗6個)


香蕉 2根約180g

糖 70g(我落咗60克黃糖)

牛油 85g(我用70克橄欖油)

蛋 1隻(錯手落咗2隻)

高筋粉 150g

梳打粉 2g

鹽 3g

合桃 80g(無落)

麥片 約三湯匙


1) 溶牛油後, 加入糖拌勻, 靜止數分鐘

2) 加入蛋和壓碎的香蕉蓉拌勻

3) 篩入鹽, 高筋粉, 梳打粉及合桃, 以切伴方法拌勻

4) 180c, 焗20-30mins至熟





Chef Bo提到, 做好吃的香蕉蛋糕只有一個秘訣, 就是用已出梅花點的熟透香蕉!

今次係跟Vanlily嘅食譜,
用高筋粉所製, 蕉味濃郁.
不過我快手加入兩隻蛋(食譜本來用一隻),
唯有加返D麥片落去,
避免個粉漿太過稀而發唔起!
因為食譜沒有泡打粉, 麵糊可唧滿一點.

**********************************************************************************

今日餵兔寶寶食粥仔,
餵三匙就有兩匙係"BU"又或者係"LUR"出來,
我諗應該有一茶匙仔咁多係真係吞咗落肚吧!!
之後佢又狼吞虎嚥咁食奶,
即係其實佢係肚餓架喎~~
咁我係咪應該餵完粥仔之後唔俾奶佢食,
等佢知道肚餓要食粥呢??
但係健康院D姑娘又話一嵗前都係以食奶為主,
其他野食係俾佢練習咀嚼,
咁係咪有得佢食一匙半匙就算呢??



兔寶寶: 媽咪, 我鍾意食牙膠同手指多D!!

大少話我有病喎!
有朝到晚成日對住個女都唔夠,
個女瞓咗仲要睇返佢D video同相片!!
我都懷疑自己有D戀女狂,
我覺得兔寶寶個樣係睇極都唔厭!!

沒有留言:

張貼留言