2014年9月4日 星期四

九月一日

9月4日  星期四  晴天

今年九月一日, 大部份學生都開學了吧!
但兔寶寶是例外, 
佢間學校是九月三日才開學的.
而我也好感激老細體諒我,
俾我等到學校的適應期完結才上班.
之但係我份工有點跟project性質, 
所以未正式上班的日子, 
有客見的話, 要跟埋老細一齊見, 
當返part time咁...
九月一日呀B未開學, 我就要返幾個鐘頭工了~
 
大少亦珍惜同兔寶寶相處的機會, 
特地調了假, 在我上班時湊下呀B.
呢日大少帶咗佢去食KFC.


根據大少所講, 
本來佢計劃帶兔寶寶去香港公園的.
但果日陽光太猛烈, 
所以去咗行商場~


D相係大少後來whatsapp俾我嘅, 
我都唔知點解商場會有咁多大笨象!
 


再次証實小朋友真係鍾意D騎呢野的, 
兔寶寶對最騎呢果隻特別熱情, 
唔核突果一隻佢唔攬!
 
 


放工後會合佢地去銅鑼灣食放題.


大家都掛住食, 無乜點影相!
呢間係松家嘅姊妹店, 
之前食過一次幾好, 
今次再去就麻麻地亦無乜客, 
 刺身唔係太新鮮, 
呢個價錢應該無下次.


呀B未夠四嵗唔洗錢, 
佢就抵喇, 由頭帶到落尾!
今次仲俾佢試咗少少刺身...


飲品選擇都唔太多, 
莫講話ZERO可樂, 連芬達橙汁都無!
我要了康師傅綠茶, 
俾兔寶寶成罐霸咗...
之後又叫了一罐Lemon CC, 
呀B飲完罐綠茶, 又拎埋我...
你睇佢得戚到呢!

不如統計一下兔寶寶果晚食咗D乜:
手卷兩舊(只吃飯和紫菜, 入面D餡俾咗我)、
雞翼兩隻、熟蝦至少六隻、
多春魚至少六條、
蕃薯仔串燒兩串、
拉麵兩口、
菜、枝豆和魚生少量, 
最後還來多兩球雪糕.
以上份量還是保守估計呢!
 



9 則留言:

  1. 今日都返左兩日學,開心嘛?

    回覆刪除
  2. 哈哈......阿女真係好食得喎﹗睇佢個好味樣,我都心郁郁想去吃放題...

    回覆刪除
  3. 嘩, 兔寶寶真係食到好多野, 三歲幾人仔, 其實兩舊手卷都已經有小半碗飯 ^ ^

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢都幾鍾意食澱粉質, 尤其係麵類, 日本拉麵同上海拉麵果D佢食到成扎架!

      刪除
  4. 你老細真係好~呢D老細好難得呢~!

    回覆刪除