2013年11月1日 星期五

嫲嫲自家煮

11月1日  星期五  晴天


一如好多放假嘅日子, 
星期三晚我地都係去咗爺爺屋企食飯.
呢晚有紅蘿蔔粟米豬骨湯, 
我飲咗兩碗半~




雪菜毛豆肉絲
爺爺同兔寶寶都喜歡吃毛豆,
而我就很喜歡吃雪菜.



菜乾炆牛腩.emotion
菜乾是嫲嫲自己在天台曬的, 
一斤菜心才曬得少少.
佢話宜家買到D菜乾唔靚又多沙.
自己曬嘅菜乾真係好甜好好食呀!
牛腩又好食, 因為呢個餸我吃了兩碗飯, 
全晚啄住呢味餸,
其他野都無乜點食~
嫲嫲見我咁鍾意, 仲專登打包了一盒給我拎走. emotion



炒小棠菜苗.



鴨腎咸肉.
咸肉又係自己曬的, 
不過掛住食上面果碟牛腩, 我都無乜點食呢碟.



西蘭花肉片.



紹菜魚柳豆腐煲.
兔寶寶吃了很多魚柳.
打包了一盒回家, 都被她吃光了.



還有白灼蝦.



五個大人一個B食咁多碟餸, 
當然吃不完啦, 最後有一袋拎走.
其實其他人都無食飯.
留意了很多次, 佢地都係唔食飯的, 
白飯係專登為我而設, 
估不到我竟然會成為了飯桶~~~ emotion



吃到中斷嫲嫲撈了煲完湯的粟米出來, 
 大少話呢樣都要影...喎~emotion



飯後吃橙.



呢幅相係想影低大少一食完飯做乜呢?
無錯就係即刻攞個電話出嚟打機!emotion
兔寶寶有兔寶寶玩, 兩父女零交流.
見我影佢, 都知衰乜, 
唔好意思地笑了.



返到屋企果頭食埋碗庶汁糕先回家. emotion

9 則留言:

  1. 哦,原來逢星期三都係大食會日! 最好就係又食又拎,慳好多功夫 ^^ 妳好幸福啊,羨慕! 囡食咁多又唔係好肥好大隻咋喎,更羨慕!!

    蔗汁糕第一次見啊,即係大菜糕咁呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 間野叫公利, 响上環好多年喇~ 灣仔呢間係分店, 主要賣庶汁和庶汁糕.

      刪除
  2. 嘩! 好豐富呀! 嫲嫲好勁呀! 自己曬菜乾和咸肉!

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 去奶奶樹食一餐=平時食三四餐餸.

      刪除
  4. 好多野食。
    菜乾炆牛腩好特別。

    回覆刪除
    回覆
    1. 菜乾炆牛腩我都係第一次食, 但係好好食, 好食過柱侯牛腩.

      刪除
  5. 勁好味呀! 有蝦食餐餸極豐富, 兔寶寶食橙慢慢品嘗, 心深感受滋味~

    回覆刪除