2013年9月7日 星期六

第一次做八吋戚風

11月18日  星期五  晴天

尋晚整咗一個八吋戚風,
第一次整咁大個蛋糕,
真係一波三折呀!!


一路整一路後悔買咁大個模,
打成七隻蛋白又驚無他他粉唔隱定,
到將D蛋白加落去蛋黃漿度時又因為個mixing bowl太細,
要就住就住唔好整瀉...
之後到放得入個焗爐時仲大鑊!
果一刻我先發現我個焗爐太細而個模太高,
放唔倒入去焗爐中層,
一路焗我就一路擔心放响下層個底會燶...
(後尾睇返個BLOG先知, JO姐姐覆咗我,
 可以用一個矮身嘅蒸架墊起個模等佢無咁近條發熱線)

真係睇JO姐姐個回覆遲呀!
因為佢仲提醒我蛋糕上色後就要用鍚紙蓋一蓋個面.
食譜話要焗40分鐘,
我响廿幾分鐘之後就熄咗下火,
(懶醒諗住咁樣個底唔易燶!)
無幾耐一大陣燶味就出嚟喇!
個頂燶晒!!



好彩切咗燶果部份仲食得...
之前擔心過個蛋糕太大個有排食,
第二朝起身就發現已經俾大少食咗一半,
好犀利呀!!



個食譜係跟<好吃戚風蛋糕輕鬆上手>一書,
記低材料部份作參考:

8吋模:

A: 蛋黃5隻 + 30克糖

B. 蛋白7隻  +60克糖

A. 料再加80ml油和80ml水,
 再加130克低粉

180度焗40分鐘(其實不用30分鐘就可以了...)

沒有留言:

張貼留言