2013年9月7日 星期六

白色情人節 (二)

六點鐘, 科學館關門, 我地就行去港晶中心間 Neway喇...

去到就同大少食食食........ 我地真係食咗好多野呀~

白汁扇貝仔, 豉椒聖子, 涼伴秀珍菇, 雞脾仔


呢個係叫"芝士火鍋", 係用麵包點D煮溶咗嘅芝士, 幾好食嫁...


炸薯皮, 釀豆腐, 麥樂雞, 漢堡仔..


兩隻大蟹蚶, 炸菜雞腎, 墨魚仔, 沙律, 鴨胸


燒大蝦, 瀨尿蝦, 金菇牛肉


蒜茸蒸帶子....d帶子大少話唔新鮮, 所以無食到, 但個樣好吸引呀~


蝦餃, 燒排骨, 哈密瓜, 鳳梨, 西蘭花, 釀蟹蓋, 菜心


鹵水蛋, 墨魚, 紅腸, 鵝...大少仲食咗隻鵝脾tim~~(佢食得太快, 無影....)


再來: 蝦仁, 釀豆腐, 瀨尿蝦, 鴨胸, 雞脾仔...


蒸扇貝仔, 萄撻, 大少"摵" 俾我嘅大蝦, 乳酪鮮果, 後面果碗係菠菜忌廉湯


朱古力蛋糕, 鮮果jelly, 最上果粒好甜, 唔知咩嚟;下面最右係手指餅點咗朱古力噴泉, 隔離果舊唔知咩mousse cake....


棉花糖點朱古力噴泉, 上面有mousse cake, 最右係鮮果jelly, 隔離係桂花糕, 仲有cheese cake....


黑加倫子布甸....好酸呀....


話自己唔食甜野嘅大少: 偷影到你食藍莓cheese cake.....


仲要一食就食三件~~~~~~

平日呢度係無限時任唱嫁..........我地唱到點幾先走呢~~ 可能係我大肚時最後一次唱K了....

埋單都係三佰伍拾幾蚊....玩咗差不多7個幾鐘, 又飲又食, 好抵呀....

雖然好攰, 但係我地都好開心呢~~

返到屋企大少仲同我傾計傾到五點幾先瞓呀~~

沒有留言:

張貼留言