2013年9月6日 星期五

遊玩兩個公園

8月11日  星期日  晴天

上星期日, 大少又一拖三,
帶了三個小朋友分別到香港公園和動植物公園玩.
大家可能覺得奇怪, 點解近來我都很少出席他們的活動.
因為有人之前打來講晒三字經鬧晒我祖宗十八代警告我不要接近佢對仔女, 以為我想搶佢地呀!
都忽忽地嘅, 我自己都有個女啦,
搶你對仔女做乜?!
問心我又唔係對佢地唔好, 多個人錫唔好咩?!
你都唔領情, 咁算數!

收到呢個電話後好鬼嬲, 為免俾人再問候祖宗,
呢大半年我拒絕出席任何可以見到對小朋友嘅場合.
亦因為此而同大少有不少磨擦.
但最近想通了, 那人可以唔理大少嘅感受,
我可不能不顧.
是次遊公園雖然未有參與,
嚟緊都會去埋一份, 唔洗大少兩邊走.
值得安慰的是, 小孩比大人還要識諗,
對個妹好好!




唔知兔寶寶隻手仔攞住D乜野呢?!


睇兔寶寶個濕頭LOOK, 已經知佢有幾熱!




忍唔住要食冰條!
大少最鍾意買埋D染色雪條俾D細路食~
我寧願佢買雪糕好過!


呀B, 呢張相你好威喎!


呢張都好神氣!
佢開始識得擺post影相咁喇~
之後唔知去咗邊度玩!
Picture

沒有留言:

張貼留言