2013年9月7日 星期六

地獄廚神走咗喇!!!

10月23日  星期日 晴天

原來個天真係有聽我講野架!!!

地獄廚神行開咗喇!!!



尋晚整咗條"估佢唔倒"嘅卷蛋之後,
又再將網上關於捲瑞士卷嘅心得同You-tube由頭睇過一遍,
今晚兔寶寶又早瞓喎,
我緊係有咁快得咁快開工啦!!

今次跟迪比廚房做朱古力瑞士卷.
經過我尋晚反覆思量,
我覺得最失敗嘅地方係未掌握點用條木棍來捲!
我記得以前睇過廚房男嘅筆記,
話唔用木棍徒手捲的話根本無可能,
(話時話廚房男個blog唔見咗, 唔知係未俾雅虎封鬼咗?!)
咁我唔想用木棍嘅情況下,
就跟You-tube上面有個鬼婆教,
用毛巾捲啦!!

材料:
        蛋   3隻
    糖  50g
    水  50g
    菜油  35g
    低筋粉  50g
    朱古力粉  20g
    朱古力  30g
    淡忌廉  130g

做法:

   1. 將蛋黃加入10g 糖, 打起。 加入水50g及菜油35g再打起
   2. 將低筋粉及朱古力粉過篩, 拌入蛋黃漿內
   3. 蛋白加 40g 糖 打至企身
   4. 將蛋白分2次拌入粉漿內
   5. 倒入已舖焗爐紙之焗盤內,200℃ 焗12分鐘
   6. 倒在一條乾淨的毛巾上.


今次我一焗起, 反轉蛋糕後就熱辣辣咁撕掉張牛油紙了...
雖然有一些脫了皮, 但今次我用呢個方法係要"襯熱"的.
(我都係但求捲到一條似返D樣姐, 果少少明知嘅瑕疵就有得佢了...)

之後用毛巾捲起...
捲起果一方嘅毛巾先摺幾摺, 好易捲,
跟住就可以擺响度放涼了...


呢個時候就可以整朱古力忌廉了.

朱古力忌廉:

 1. 30g 朱古力, 坐溶拌入己加熱之 30g 忌廉
 2. 100g 淡忌廉打起, 拌入已放涼朱古力醬
 3. 朱古力蛋糕平放, 抹上朱古力忌廉捲起, 放入雪櫃冷藏2小時, 即可

當片蛋糕放涼後,
打開條毛巾, 片蛋糕已經自己捲埋,

情況就好似我地濕頭髮鬢辮乾咗之後打開會鬈咗一樣.
搽上朱古力忌廉之後, 唔洗用木棍,
非常易就可以捲起...
我心急得滯, 捲完之後未等佢完全雪凍就切開嚟影相,
所以有D cream溶溶地,
同埋呢, 我唔應該咁貪心落晒所有朱古力忌廉,
不過我又唔想嘥野,
所以D忌廉多到滿瀉.


我响You-tube見用得呢個方法嘅都係鬼婆,
因為用呢個方法, 條蛋糕俾條毛巾包住嘅情況下散熱,
表皮就會起皺紋;
而D鬼婆就好興再用D糖霜呀, 朱古力粉呀, 甚至係再抺多一層忌廉上去,
慌死佢唔夠甜咁,
咁咪可以遮住D皺紋囉!
我見好多烘焙高手都係用木棍捲嘅,
捲出來靚好多~~


雖然呢條卷蛋, 响好多人眼中都唔係叫靚,
(可能還有點醜...)
不過我真係好開心,
至少有個形先啦!!
同尋晚果條相比,
呢條真係可以攞最佳進步獎喇!!
見到咁多blog友鼓勵,
我會再接再厲架喇!!

沒有留言:

張貼留言