2013年9月5日 星期四

強人所難

12月28日  星期五  和暖

呢D相其實係數日之前,
大少帶兔寶寶去公園玩!
而我, 就去咗買餸,
返屋企擺底D野後, 再join埋佢地..


兔寶寶一見到我, 竟然哭了起來,
要扭奶食...
幸好有一個很好的姨姨, 不斷氹兔寶寶,
呀B才強顏歡笑, 跳舞去也..
唔知點解you-tube宜家上唔到片,
當我按"上傳"時就要我換一個更能代表我身份的名稱,
卻沒有一個按鍵是"確定"的;
都唔知佢想點樣...
有條片好攪笑架(我覺得)..
but....我upload唔倒...


圖中見到紅色衫嘅男孩,
就係好心姨姨個仔, 佢雖然年紀小小呀,
但好有愛心, 當兔寶寶喊時氹呀B;
有個小女孩想大力小小推兔寶寶,
佢都即時喝止呀!
好有家教的男仔, 所以我都不忙問佢媽咪點樣教仔,
教到咁乖巧了..
.

兔寶寶哭過後心情突然又很興奮,
跳舞跳不停...




之後大少同佢玩騎木馬,
佢幾得意忘形...




喂喂, BB都有人權架喎,
佢唔想錫唔好迫佢啦!



兔寶寶終究不肯吻下去,
都話架喇,
人要面, 樹要皮,
假係自己丟嘅...


沒有留言:

張貼留言