2013年9月7日 星期六

Ugly Chocolate Cake---失敗篇

8月16日  星期二  晴/雨

今朝起身焗咗一個無粉朱古力蛋糕, 可惜我太過唔信任自己, 跟足食譜嘅烤焗時間, 結果白忙咗成朝, 燶咗無得食!!

原食譜係參照MC嘅食譜: Ugly Chocolate Cake

真係唔慌唔ugly喇!!


一路溶朱古力, 一路提醒自己: 今次D蛋糕漿係啡色嫁, 要睇火呀...
原食譜話要以180度焗40-45分鐘, 過咗30分鐘我睇下, 顏色差不多,
不過蛋糕面尚未有裂紋, 又諗,
都唔會爭成10分鐘咁多吖, 而家攞出嚟, 可能剩係個面熟,
個心唔熟...
於是我決定至少要焗40分鐘.

咁就出事喇!!
有圖為証, 30分鐘時, 蛋糕還是好好的....


雖然今次焗爐測試失敗, 我卻得著很多:

1) 做人不能太貪心, 今次D蛋糕漿放得太滿了, 一焗起便流晒出來..

2) 睇火睇火再睇火.....要相信自己眼睛, 如果我响影上面幅相時攞出來按一按佢, 就唔會焗燶晒了...

3) 大少都有同我分析過, 未必是時間問題, 而係爐溫太高...

4) 也有可能係原食譜要用6"蛋糕模, 我就用咗一個唔知幾吋嘅星星模再加紙杯仔....

5) 做呢個蛋糕俾我嘗試咗打蛋黃, 打蛋白同埋溶朱古力, 我有信心下次做清蛋糕可以用分蛋法了...

唉!

焗完之後, 大少見到我好可憐咁抺爐, 仲話: 真係慘喇! 攪咗成朝, 得個做字, 仲要抺餐死!!

大少, 你係安慰我定"潤"我呀?!

因為我好唔開心好失落, 所以我決定將悲憤化為食量, 將全部蛋糕一次過塞晒入口!!!

當然, 搣開燶咗嘅部份之後, 實際上可以放入口嘅, 只係幾啖仔吧了....

呢幾啖仔, 係好好食呀!!!!!

真係如MC所言, 又軟又濕又好rich朱古力味......

食完, 更加後悔焗燶咗D蛋糕..........................

焗完蛋糕, 今期呢個鍾意整餅嘅呀荗,
無野攪, 搵呀兔寶寶嚟攪.......
                               *
                               *
                               *
                               *
                               *
                               *
                               *
                               *
                               *
                               *
                               *
                               *
                               *
                               *
                               *
                               *
                               *
                               *
                               *
                               *
                               *
                               *
                               *
                               *
                               *
                               *

兔寶寶: 我靚唔靚呀~~ 

沒有留言:

張貼留言