2013年9月5日 星期四

Loving Hut 愛家

11月21日  星期三 陰天

兔寶寶: Hello! 大家好, 今日我做素寶寶.



星期日晚, 舅父來探我地, 晚上去咗呢間loving hut食素...
原來呢度九點半就關門架喇, 不過店員好友善,
同我地講可以慢慢食, 食到十點幾都得.

舅父就叫咗一個三絲炒米粉套餐, 五十幾蚊.

呢個炒米粉超得, 原全估唔到佢可以炒得咁有鑊氣之餘,
又唔油喎! 仲好夠味添~
唔講都唔會知我係食緊素呀!

加五蚊要咗隻素荷包蛋,
蛋黃係南瓜來, 蛋白就用腐皮做.
呢隻假蛋竟然好有雞蛋味, 點解呢?
咁得意嘅假蛋真係唔怕食呀!



跟餐有一碗炒菜...


仲有一碗素湯...呢個湯幾好味架!


湯料都好足!



我就散叫一個曼波扒, 散叫加十蚊都可以跟紅粷米飯同素湯.


呢個曼波扒即係素鰻魚, 雖然都係用紫菜同腐皮做,
但食落又唔同一般中式齋鋪用腐皮卷埋果D素鰻魚.



第一次食紅粷米飯, 同白飯差唔多味,
兔寶寶都幾鍾意食.



佢食到唔停口,
仲想留返粒做宵夜...
emotion


呢度都有好多甜品選擇架!

我就要咗呢個無蛋無奶嘅素藍梅cheese cake,
我就真係覺得唔好食, 唔知點咁,
好似好大陣麵粉味咁...
我諗素嘅蛋糕都係唔係好啱我...
不過舅父就覺得OK, 兔寶寶都肯食.



呢度有全素芝士賣, 我估可能係用豆奶做掛?!


啱食嘅野可以外賣買走返屋企自己煮...


素寶寶: 唔知媽咪有無買返去俾我食呢?






沒有留言:

張貼留言