2013年9月2日 星期一

"呢hea"


5月12日 星期四  炎熱

今日同兔寶寶沖涼時超"呢hea"呀!


沖涼前, 瞓得好安寧...


熟睡定乍瞓?!


兔寶寶: 影完未呀?!


媽咪: 係都要整醒你呀~~

每次沖涼前我都會同佢剝光豬, 抱住佢洗咗頭先, 怕D水入咗佢耳仔....
雖然之前都試過洗洗吓頭佢痾尿响我身上, 今次佢係痾C呀!
真係左右為難囉, 都唔知等佢痾埋先沖涼定包條片等佢痾完先沖.....
仲要我件衫都有"黃金", 除出嚟洗果時都驚"high"落塊面度....

最後我地都係決定快手快腳沖埋先....

兔寶寶果然响我地差不多沖完時又再bu bu la~~


兔寶寶: 做咩咁快抱我上水喎~


兔寶寶: 唔制呀~ 我要响浴缸度bu bu 呀!

沒有留言:

張貼留言