2013年9月2日 星期一

中碼兔寶寶

5月26日   星期四  炎熱

今日同星期二我地都帶咗兔寶寶返QE去見兒科醫生.
預約咗都要等成個幾兩個鐘呀!

要度高磅重, QE唔同健康院, 磅重唔洗除晒衫同尿片, 所以今次磅有成4.4KG, 即使唔計D衫, 都重咗好多, 醫生仲話兔寶寶由細碼BB"升呢"變成中碼BB呀!
驗血報告話雖然仍然有黃疸, 不過唔係膽管閉塞, 應該覆多一次診就OK...

我同大少呢兩日都發現兔寶寶有個小肚腩呀! BB仔真係大得快...


兔寶寶近日仲醒咗好多呢! 我抱住佢時, 佢識得自己'跣'來'跣'去, 去搵個乳頭嚟咬, 好多次都成功嫁!!

影相又識得望吓鏡頭...






唔可以睇少BB發嬲時嘅力量呀! 有一次大少抱起正在大喊嘅兔寶寶, 佢可以將成個melody公仔拎起唔放呀!! 隻公仔都幾重嫁!!




兔寶寶雖然唔夠力拎起個搖鈴, 但佢會"發"隻手整郁佢, 然後呆呆咁聽住個搖鈴響...


今日個醫生仲教我同BB玩認人遊戲: 一個月多D嘅BB只係望到一呎左右嘅距離, 又最吸引BB視線嘅就係人塊面...所以我要'鍾'塊面埋去佢度, 郁來郁去, 等兔寶寶對眼神隨我塊面而移動...得閒我就係咁同呀兔寶寶玩喇!!
***********************************************************************

沒有留言:

張貼留言