2013年9月5日 星期四

北上

11月15日  星期四  晴天

本來打算星期日晚先至上深圳揼骨,
點知果朝一起身我個背脊連頸痛到不得了,
應該係我成日抱住兔寶寶瞓嘅後遺症嚟嘅..
連轉條頸、笑大力D都痛,
於是我地提早就開始我地北上揼骨之旅喇!

搭火車時嘅兔寶寶, 好興奮,
係咁撩後面嘅乘客玩, 氹到人鬼C咁開心~



今次我地嘅行程都比較HEA,
而且上過來咁多次, 次次都係攪果D野架喇,
無乜特別就無影相喇!
野食又係食果D, 有幾餐仲响按摩院解決,
呢一餐係唯一有影相嘅...




兔寶寶都仔細研究餐牌.


我地叫咗: 鐵板魷魚...


雜菌牛肉煲.



蠔仔煎蛋.



薑汁炒芥蘭.


我係睇返張單先記得D名架!


呢個最後叫, 就唔記得係乜野煎釀豆腐, 18蚊人仔,
不過其實係無野釀响入面嘅, 只係一塊塊豆腐就咁煎咗,
好彩都幾好食, 我覺得大陸D豆腐同豆漿係好食過香港果D~




呢張相大少笑得好開心, 不過兔寶寶就扭計仔...


扭乜野呢?!



有人要fishing呀!!


emotion嘭!!!





臨尾一晚, 响金光華出面,
一大班人飯後跳跳健康舞.
兔寶寶
見到即刻衝入人群....



原來佢想跳埋一份呀!


 emotionemotionemotionemotionemotionemotionemotionemotionemotionemotionemotion

沒有留言:

張貼留言