2013年9月3日 星期二

豬肉鬆

12月7日  星期三  晴天


兔寶寶: 多謝大家咁關心我呀!
              我好返晒喇!!
              而家D皮膚好似剝殼"龜"蛋咁滑嫁!!



兔寶寶: 尋晚我仲食返粥仔添!!
              唔記得抺咀...留返嚟做宵夜!!

**************************************************

由於我唔多食豬肉,
特別係煲完湯果舊,
所以好多時我煲湯好滾湯又好,
都用瑤柱仔來代替.
不過兔寶寶
嫲嫲煲湯過來都會畢埋一兩舊豬肉,
扔咗去又好嘥.
試過俾大少拎落樓下餵呀財,
有兩次我煎到D牛扒UN到咬都咬唔開,
呀財唔洗兩吓就吞咗落肚!
點知隻狗原來好識食,
完全唔吼煲完湯嘅豬肉.
咁唯有轉餵大口仔啦!!



有日無意中發現豬肉鬆嘅食譜,
係呀, 我係咁麻煩架!
我唔食豬肉, 不過我食豬肉鬆!!
仲要係幾like果隻,
食栥飯都要加幾蚊要多肉鬆!
當知道煲完湯嘅豬肉可以用來整肉鬆,
真係好興奮呀!
最重要係成本價幾乎等於零!

跟為食貓嘅食譜:

材料
豬肉 500克
砂糖 2湯匙 
咖喱粉 2湯匙
老抽 1湯匙
鹽 1茶匙
紫菜 適量(我無落!!)


製作
1. 豬肉可以用煲湯剩下的豬肉,先把它撕成小塊,如果沒有煲湯豬肉,可以先把豬肉汞水(稍煮5分鐘),取出,然後煲2小時,待涼,撕成小塊即可。

2.  白鑊慢火炒豬肉,加入咖喱粉,老抽,砂糖及鹽炒勻,一邊炒,一邊可以把已炒開的豬肉再撕細(可隨意調味)。

3.  當見豬肉漸捲起來,可再慢慢炒至如市面賣的模樣,最後加入紫菜,放入密封的盒內存放。

4.  注意火太大會令豬肉變硬,要用慢火不斷慢慢攪動,而每一塊豬肉都要保持翻動,豬肉撕得愈細,出來的效果愈好。

我舊豬肉得150克, 所以所有材料除三呀! 糖就落多咗,
因為D咖哩粉好鬼辣!!



呢個食譜整出來嘅豬肉鬆仲好食過出面一包包果D呀!!
以後我會唔會為咗整豬肉鬆而煲湯呢??



沒有留言:

張貼留言