2013年9月3日 星期二

芥末羊扒、芝士薯塊

7月8日  星期一  晴天

有日响百佳俾我見到D羊扒減價,
七月尾先到期架喎!
估計係果批羊幾肥下, 俾人揀剩無人買!
成日都想整孜然羊肉俾大少食下, 咁平梗係要試下整啦!



D羊真係好鬼肥架,
想過用較剪幫佢修吓身,
不過費事攪到佢核核突突, 一陣大少唔食就大件事!
反轉個廚房都搵唔倒包孜然粉
,
前排成日都見到佢响調味架嘅當眼處,
見唔係成日用, 就將佢好好收藏好架?!
究竟放咗响邊呢?!

搜尋過程反而搵到樽未開封嘅法國芥未,
襯佢未過期就用佢來醃啦!



有兩個薯仔, 本來切咗片浸過鹽水就咁焗就算,
到佢差不多熟時, 心血來潮放咗D芝士上面焗...


呢隻係馬莎買嘅double gloucester,
十蚊雞一次用一舊, 焗完有D脆卜卜.
羊扒我唔食喇, 食D薯仔算~
我自己覺得咁整薯仔好好味!
兔寶寶就爭食上面層芝士!


完成品, 大少一人獨享.
佢首先就話我唔見咗包孜然粉應該落街買,
之後佢話似食牛多過似食羊喎!(佢嘅語氣都幾負面吓..
)
明明我聞到好大陣騷味架, 咁都唔似羊?!



兔寶寶食完芝士,
就食蘋果...




******************

同場加映, 兔寶寶率先示範,
2014夏季最潮髮型....
(呀B, 係我唔啱, 唔好啤媽咪呀~)

沒有留言:

張貼留言