2013年9月5日 星期四

週日賣大包

12月2日  星期日  陰天

已經好多日都係陰陰天毛毛雨喇!
有幾次望下街見地下係乾嘅, 仲以為太陽出來了添!
點知帶埋兔寶寶一落街先知, 原來都係有D雨粉仔呀!
咁攪法真係唔洗去公園了.



屈响屋企無野做, 於是洗返兔寶寶個大浴缸...
係呀, 為咗慳D水費同時間,
呀B已經沖花灑涼一段時間,
好耐都無浸過浴缸了.


兔寶寶响度洗緊白白嘅時候,
我就不忘攞部相機拍拍拍...
有好野要益街坊呀!
可憐嘅兔寶寶, 就係咁俾佢呀媽出賣咗佢嘅"肉"體喇!


雖然兔寶寶唔肯俾我夾夾仔咋喎,
但原來佢都好貪靚架.
我搽面霜時都要伸隻手出來揩D嚟搽,
仲學埋大少刷爽膚水咁"啪、啪、啪"拍落塊面度...
呢招一定係學大少, 唔關我事架!
因為我唔會咁樣搽爽膚水嘅...

佢沖涼果時見到D泡泡,
又係咁"啪、啪、啪"拍落塊面度,
真係危險呀...容乜易拍咗D泡入隻眼度架?!



週日賣大包, 除咗艷照,
仲有AV睇~

唔好心邪呢段唔係Adult video呀!
呢套係兒童適宜嘅audio & video咋~~~



http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=TY3zAAXDe3o

沒有留言:

張貼留言