2013年9月3日 星期二

非洲蛋糕兩款

10月29日 星期六  晴天

見到呢個標題係咪以為地獄廚神又上我身呢!!

尋晚打算整南瓜蛋糕俾大少今日返工做點心,
貪得意落咗黑糖,
變成非洲蛋糕...



焗呢個蛋糕中途有段小插曲,
因為我唔小心整鬆咗個插蘇,
所以個焗爐停咗我都唔知!
但個TIMER依然著住喎!
時間夠"叮"一聲,
我仲奇怪點解無蛋糕嘅香味呢?!
搵枝牙簽篤一篤, D蛋糕仍然未熟.
遲鈍嘅我仍然未知發生咩事,
較多一次時間製...
好彩到我發現時個蛋糕仲焗得起咋!!


今朝大少俾個電話嘈醒咗瞓唔返,
就話好肚餓食鬼晒D蛋糕!!
於是下午花小小時間整多幾個朱古力海棉杯裝蛋糕!



一出爐大少食咗兩個,
剩低三個打包返工食!


呢兩款蛋糕都係跟早前借嘅<<加料甜品王>>一書做嘅,
呢本書俾我續借咗,
因為跟佢整親D蛋糕都好好食,
唔捨得還!
要抄低呢兩個食譜做記錄!

*********************************************************************

南瓜雪芳杯裝蛋糕(用分蛋法)

材料:
南瓜茸 75克 (我落咗100克)
低粉 50克(未有時間買, 用咗高粉)
發粉 半茶匙
蛋黃 2隻
糖 60克(我用咗40克黑糖)
油 2湯匙
奶 3湯匙(我用水)
君度橙酒 1茶匙(我無落)

做法:
1. 拌勻蛋黃及30克(我用20克)糖, 加入油,奶, 南瓜及酒拌勻.
2. 篩入粉類成麵糊.
3. 蛋白加入30克(我用20克)糖打至企身.
4. 拌勻所有材料, 倒入模中至7成滿, 放入已預熱的焗爐,
   用180度焗20分鐘即成.

*************************************************************************************************

朱古力海棉杯裝蛋糕
(用全蛋法)

材料:
可可粉 1.5湯匙
低粉 50克(未有時間買, 用咗高粉)
雞蛋 2隻
無鹽牛油 15克(我用咗1湯匙橄欖油)
砂糖 60克(我用50克黃糖)
牛奶 2湯匙 (我用水)

做法:
1. 拌勻粉類, 用篩篩好; 拌勻
   無鹽牛油和牛奶, 隔熱水座溶.
2. 拌勻雞蛋, 加入糖, 座熱水拌勻,
   移開熱水, 打至呈奶白色.
3. 加入粉類, 拌勻, 加入牛油溶液, 
   拌勻成麵糊.
4. 把麵糊倒入模中至7成滿, 放入已預熱的焗爐,
   用180度焗12分鐘即成.

*******************************
睇下兔寶寶而家幾百厭!

坐坐吓"擰"去後面跪响度攪梳化上D野!!

俾人發現咗添!!




兔寶寶: 學爬?! 小兒科啦! 我學游水喇!!




沒有留言:

張貼留言