2013年9月3日 星期二

兔寶寶請客記

1月13日  星期五  寒冷



兔寶寶: Hi!    又係我呀! 又係我D相呀!!
              尋日媽咪偷懶唔煮晏晝飯,
              於是我盡孝道請咗Daddy同媽咪去意粉屋食晏呀!!

兔寶寶: 等我研究吓食乜野先~~
媽咪: 你有無掉轉本MENU嚟睇呀?!



兔寶寶: Daddy, 食意粉好無呀??

兔寶寶: 唔該, 呢邊落單呀!!
                         



兔寶寶: D野食咁耐都未到,
             等我飲吓水、咬吓枱面打發吓時間先!!


**********************************

野食到!!
叫咗兩份下午茶餐,
有兩個酥皮龍蝦湯,
一碟肉醬意粉,
一個唔知乜野炒意大利飯,
仲有Daddy嘅白咖啡同埋媽咪嘅凍好立克...


****************************************************************

差唔多食完, 係時候埋單喇!!

兔寶寶: 哎呀!! 我話請你地入嚟無話請你地食野喎!
                        
唔好捉我洗碗呀!!

沒有留言:

張貼留言