2013年9月3日 星期二

兩父女

1月12日  星期四  晴天

兔寶寶: Hi~ 又係我呀! 又係我D相呀~~

尋日去咗酒樓飲下午茶, 一坐底,
兔寶寶就無時停...emotion


大少想話同兔寶寶影返幅相,
之但係有人唔係好願意喎!
出埋百寶氹佢望鏡頭都唔識笑...

睇吓我地叫咗幾多野食!

叫咗個叉油雞麵同大少share食:
佢食叉油雞我食麵...
我食緊個麵果時, 兔寶寶唔抵得我有麵食,
成隻手浸入D湯到洗手!!
好彩碗麵唔熱架姐...
大少又要出手抱實!
睇吓兔寶寶俾人箍住唔郁得,
起初都未知乜野一回事,
繼續古靈精怪...


BB而家成日都整呢個表情出來...


時間耐咗, 兔寶寶先覺得唔對路,
開始掙扎...

兔寶寶: 救命呀, 放開我呀!!

原來扭眼瞓...


沒有留言:

張貼留言