2013年9月5日 星期四

代糖杏仁片曲奇

11月25日  星期日  陰天

代糖杏仁片曲奇係焗俾患有糖尿病嘅老豆食架!
雖然佢知道自己有病之後食清好多,
不過愛吃嘅本性依然未改.
上次去camp時呀哥响某餅店買咗包代糖曲奇俾佢做口果,
佢食到LAM LAM脷呀!
於是我就打算响佢生日嘅時候送D自己焗嘅曲奇俾佢喇!



呢個曲奇都幾易整, 不過我好少整曲奇,
所以外型整得幾樣衰吓.
本來我係想整薄脆曲奇架!
但原來薄脆曲奇要用頗多糖;
一來怕食太多代糖無益,
二來又怕呢D要用糖去支撐蛋白嘅曲奇, 用代糖嘅效果無咁好,
於是我就搵咗個唔洗太多糖嘅食譜!

雖然係用代糖整, 但都要落頗多牛油同麵粉,
我怕饞嘴嘅老豆唔識收口, 整咗一份材料咁多,
得十零塊細細塊架咋!

食譜參考: 阿皮日誌: 咖啡杏仁曲奇
材料:
牛油 - 60g
代糖 (我用太古烘焙代糖, 同普通白砂糖嘅用量係一樣的) - 25g
低筋麵粉 - 80g
杏仁片 - 20g

做法:
1. 杏仁片 180 度焗 5 分鐘
2. 牛油加糖打至忌廉狀.
3. 加入已篩麵粉, 混合至尚見有麵粉時加入杏仁片, 拌勻.
4. 用保鮮袋包起麵團, 做成約 3cm x 3cm 正方型長條 (或其他長條形), 入雪櫃雪硬.



5. 切成約 1/2 cm 厚, 180 度焗 15 分鐘.


通常放响焗盤左上角嘅食物都會俾我個焗爐焗燶少少,
今次我醒目, 留空果個位,
不過焗十五分鐘都好似有少少過火,
如果老豆食過啱食, 下次焗十三四分鐘都夠了.

兔寶寶: 好味道!

BB唔係話D曲奇餅好食呀(佢都無份食),
佢係食緊FLORA送俾佢嘅HELLO KITTY通粉呀!
D粉仔除咗有HELLO KITTY個貓樣外,
仲有花花同蝴蝶仔.
無獨有偶, 呢幾日兔寶寶一見貓貓就係咁叫"Cat",
去公園見到D花又識講"花花",
跟住夜晚食飯果陣見到隻碟有隻蝴蝶又識得講"蝴蝶"...
忽然由佢口中聽到幾個地球詞語, 我好開心呀!!!


同場加影: 兔寶寶跳"Head, shoulders, knees and toes"... 
雖然跳嘅意思, 係唔跟歌詞咁拍吓個頭,
跟住不停蹲低起身又蹲低再起身,
似跳緊健康舞多D囉!
不過我同佢都好玩得好興奮呀!

沒有留言:

張貼留言