2013年9月7日 星期六

3月10日 星期四

3月10日  晴朗

呢兩日都收到之前登記BB會D禮物...

有迪士尼美語世界送嘅英文歌仔CD, 書仔同poster.

聽過入面隻CD, 仲跟住嚟唱tim~ 可能係我無咩童真, 或者D melody太過柔和, 聽聽吓唱唱吓我覺得好眼瞓呀~~~ 我即刻幻想將來我"暗"兔寶寶瞓覺時, 佢未瞓我就已經瞓著咗嘅情景......

仲有兩罐本來話前日送來嘅奶粉...




都係存响倉度做"事啤"....

**************************************************************************
題外話: 自從TVB 9:30 果套壽司戲做完播女拳之後, 我就小咗一個可以睇嘅電視節目了....一來本身唔太鍾意打打殺殺嘅戲, 二來好怕見到林嘉華扮麻瘋病人果個LOOK 呀~~ 佢幾時先好返呀??!!! 我連預告都唔想見到呀~~~~~

沒有留言:

張貼留言