2014年5月20日 星期二

兩份宵夜

5月20日  星期二  陰天

早排湊住兩個小朋友, 
兩個豆丁雖然係同時間起身、瞓覺, 
 但返學放學嘅時候唔同, 
日日都响忙碌中渡過, 
一下就瘦咗十幾磅!
呢十幾磅對一個本來就唔係肥嘅人都幾覺眼, 
 身邊很多人都叫我增肥!

要肥, 有幾難吖!
但自知唔係十八廿二, 
"瘦底"唔代表唔會"三高"...
不能不控制口腹之慾.

一向有食宵夜, 
牛奶加兩湯匙麥皮, 
有時候加條香蕉.
晚飯吃不夠就會煮碟白烚菜.
現在有quota, 我會偶然放縱下...
某天的芝士煮鮮冬菇.


                                材料只有冬菇和芝士.


又做了一份涼伴茄子給大少.
他要減肥, 連麻油也省了.

話明係宵夜,
呢兩碟野無兔寶寶份!
 

9 則留言:

  1. 我自細都冇宵夜習慣,為食起來偶然會煲糖水,但少之又少,你地好早食晚飯?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我六點就食晚飯喇~ 細個都無食宵夜, 係長大出來工作變咗夜鬼, 晚晚兩三點先瞓再開始宵夜, 到宜家早瞓返, 又慣咗臨瞓前食牛奶麥皮.

      刪除
  2. 我都好想瘦~~不過瘦唔到~~~~~
    你食多D 嘢啦~~~湊小朋友好辛苦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同呀B玩, 佢跳我又跳, 想肥都難...

      刪除
  3. 嘩~~你一下子瘦咁多,真係要食番多D~~你嘅宵夜都好健康呢^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 年紀大真係唔敢食太多呀! 又無時間呢...

      刪除
  4. 特別的口味~芝士煮鮮冬菇~夠新鮮呢~

    回覆刪除