2013年9月7日 星期六

Photoscape教學---山寨版

2011年7月25日下午2:05

最近不斷有朋友同網友問及我點樣响blog中响一個相框中顯示幾幅唔同size嘅相, 同埋點樣做成長條形菲林...

我係用PhotoScape整嫁!! PhotoScape可以响網上免費download, 等我詳細D講吓點樣做啦!!

A. 整一格格細相.

Step 1. 
Download PhotoScape

Step 2.
Click 入"板型" 果一頁.



Step 3:
响右手面用mouse選取所需要嘅板型.


Step 4.
簡好喜愛的板型後, 直接click入去, 就會出現另一個畫面俾你upload D相了.
你亦可以响左手面將所需圖片拉過去D格仔度.


Step 5.
i ) 不加相框或其他裝飾------->  按"儲存" 便可.

ii ) 加相框 --------> 按"切換到相片維修"
     (兔寶寶做model喇!!)
 


Step 6.
响下面"主要功能"一頁, 選你喜愛的相框.


Step 7.
click入下面"裝飾"一頁便可為圖片加入文字和其他圖案.


Step 8.
按"儲存". 完成喇!!


我對PhotoScape都不過係初步了解階段, 市面有唔同嘅software同樣可以做到以上效果.
由於係我自己盲摸摸去摸索, 唔知道步驟同次序啱唔啱, 同埋係咪最快捷嘅做法.

我自己幫兔寶寶影得太多相, 張張都想擺上個blog度, 但一來upload嘅時間好長, 二來係下下拉落嚟睇好麻煩, 用咗呢個方法後個blog就清簡好多了.

篇幅所限, 下次再講點樣整長條型相, 我個blog上面條banner都係用呢個方法整嫁!!

2 則留言: