2013年9月7日 星期六

肉隨砧板上

2011年7月30日上午9:19

7月30日  星期六  晴

呢篇網誌本來一早想寫, 點知尋晚兔寶寶係咁扭計, 唔抱就喊;
再加上我又再次有乳腺閉塞嘅問題, 成晚唔係泵就係咁用手唧,
兔寶寶又唔肯吸喎!
要等佢瞓咗夾硬塞入去俾佢啜,
攪掂時已經零晨兩點幾,
連"真相"都睇唔倒...
隻手長時間hold住個奶泵攪到肩膊勁痛...

言歸正傳.
呀虎今次真係玩野!!!
睇過新版本有咩轉變, 只能夠講,
根本唔係upgrade, 係downgrade呀!!

新版本個look核突唔在講吖~
你可以話我睇唔慣姐...
但D "分唇"唔好轉得咁離譜嘛!!
自訂欄位果D無咗!
"Blog友"同"訂閱"嘅人合拼, 但我想分開喎!
平時我會睇嘅"昨日人次"同"今日瀏覽"呢D統計資料都無埋!!
最重要嘅係, 平時好多我睇開嘅網誌,
有D有好多人回應, 宜我係果D只要你公開俾我睇, 我就咩都會睇嘅人,
我連人地D回應同埋個blogger D 回覆都會睇晒...
但係新版本就要我click嚟click去先至可以睇
(佢會將D回應分好多頁, 懶係清簡咁~)

同埋, 宜家睇人地D blog,
未click入去睇詳細內容, 就咁睇每篇文章嘅標題同簡要前,
都會有幅相架嘛!
而家無咗LAW!!!!

我唔介意你要我執過D個人資料, 背景標題呢D野,
都係side小小時間姐...
但我好介意呢隻老虎同人講upgrade,
其實係downgrade囉!!!!!!!!!!!!!
強烈不滿!!!!

雖然我寫blog嘅年資係好短,
開blog只係好幾個月嘅事,
但我相信每個blogger都一樣,
寫blog睇blog巡blog已經成為生活嘅一部份;
被迫"升級" ,
我只感受到無可奈何.....


兔寶寶尋日全日黑口黑面, 點氹都唔笑,
唔通佢又俾老虎"蝦"??





沒有留言:

張貼留言