2013年9月7日 星期六

不知所謂...

2011年4月6日下午10:37

4月6日  星期三, 晴天

前日隻龍蝦响水面想扒出個魚缸, 扒嚟扒去, 都因為個魚缸太跣而跌返落水...
大少睇到, 就發表佢嘅偉論:
犯咗罪嘅人, 即使今世可以逃過懲罰, 下一世都會好似隻龍蝦咁, 一世俾人困住嘅....

大少呢個諗法唔知啱唔啱, 但的而且確, 見到一D不知所謂嘅人, 咁樣諗, 大概會舒服D....

中介蠱惑招 教孕婦「報細肚」
覷準公院預約漏洞 虛報月事插隊


點解D人為咗錢, 可以唔理別人嘅死活呢?
D大陸人點解死都要落嚟香港生細路呢?
香港真係咁好?!

D中介人真係忽忽地, D大陸大肚婆又真係傻傻地....搵個細路嚟較飛....

點解唔直情好似澳門咁, 一定要父母都係香港人先可以有香港居留權喎!

我讀小學嘅時候, 正值越南難民潮, 果時d公園, 坐滿晒越南人, 因為當時嘅政策, 基於人道立場, 係容許佢地日頭離開難民營... 我呀媽就唔帶我地去公園玩, 怕危險...

當時我已經諗, 點解我地係香港人, 要讓人地用我地嘅野....

到而家, 點解D人咁無品, 用咁卑鄙嘅手段嚟爭床位呀....

以前做補習社, 我會同自己講, 要一視同仁, 唔好厚此薄彼, 歧視D新移民兒童. 但而家可能有咗兔寶寶, 真係驚自己個細路吃虧, 唔知幾時開始, 我好憎D大陸孕婦...或者係憎佢地無知....

作為一個小市民, 我只能夠望, D無良嘅中介人, 下一世做一隻龍蝦吧!! 咁樣諗會無咁勞氣....

************************************************************************


2 則留言:

  1. 息怒,tgd4身體好d. 你好叻呀,搬得8899. 放工返黎,累到c, 搞完餐飯
    抖一陣又夠鐘,真係唔知10月尾前搬唔搬得切。計先搬靚3.

    回覆刪除
  2. 我都唔好得好多, 日頭要湊B, 係晚上先有時間慢慢抄, 一日抄D, 有心一定搬得晒嘅.

    回覆刪除