2013年9月7日 星期六

網誌暫存在dimcook.com

2013年9月8日  星期日  晴天

謝謝黃師奶的資訊,
我已經在dimcook.com作網誌寄存.
這兒(http://archives.dimcook.com/veritas/articles)就能看到所有文章.







實在很方便呢, 只需一個電郵, 
dimcook.com就馬上幫我搬家了..
方法如下:





我在晚上send個email給dimcook.com,
第二朝已經收到他們的回覆, 還給我一條LINK, 
那就是我yahoo! Blog的寄存地址了.

大家如果唔想麻煩遂頁copy n paste, 
又或者信唔過呀虎的話, 
當一個backup未嘗不可.



8 則留言:

  1. 回覆
    1. 簡單send個email就有backup,唔整就笨呀!

      刪除
  2. 我都寄存咗係呢D,病虎備份完連條link都冇俾我,真係信唔過架!依家都唔知成個blog去咗邊呀???@@"

    回覆刪除
  3. 喂喂,好嘛,記得我嘛?

    無端端被迫學新嘢,真煩!!

    咁係咪即係 store 喺嗰度,其他人仲可以去睇嘛? 除 copy and paste 搬過嚟呢度,仲有第二啲方法嘛?

    昭然

    回覆刪除
    回覆
    1. 梗記得你啦! 仲記得你個blog黑色隻馬! 你快D把自己yahoo blog個網址send 去support@dimcook.com啦! 跟住佢就會幫你做backup架喇! 當多個後備嘛! 要搬來blogger呢度, 我就剩係知遂篇copy n paste咋!

      刪除