2013年9月6日 星期五

HEA足一天

3月22日  星期五  陰天

兔寶寶溫馨提示:
呢幾日有雨, 大家記得要帶定把遮呀~

兔媽媽補充: 仲要記得, 有幾大個人就帶幾大把遮,
                     唔好充大頭鬼呀, 唔係就好似兔寶寶咁,
                     吃力不討好了....

*************************************

星期三大少放假呢日,
我地專程走了幾條街去某一茶餐廳食,
因為從網上得知呢間食肆大件夾抵食呀!

我的牛扒餐, 配薯格;
除薯格外, 仲有飯/天使麵/扁意粉揀.



大少的羊扒餐, 又係配薯格..
呢兩個LUNCH SET比較貴少少, 但都係55蚊,
味道比花園餐廳好.



跟餐有飲品和甜品,
是日甜品有芒果蛋糕和紫米糕任擇,
我地每樣要一款試了.



我是因為知道LUNCH SET都跟甜品而專程來的,
但卻無份吃,
兩種糕點都俾兔寶寶一個人獨享了...



你睇佢個招積樣...



食飽飽行去銅鑼灣,
兔寶寶飽暖思周公..



响SOGO行咗陣, 大家都有收獲呀!
之後就去公園了,
睇吓兔寶寶盪鞦韆盪得幾高!!
唔盪高D唔識笑架~



同樣是清水, 倒在水壺內呀B唔飲;
將佢倒入飲完汽水嘅汽水杯中呢,
兔寶寶就好興奮地拿著起勢咁啜了....
究竟佢知唔知係飲梗同一樣野架?!


玩到差不多天黑, 我地才慢慢地步行去北角,
到爺爺嫲嫲家裡吃晚飯去.

沒有留言:

張貼留言