2013年9月6日 星期五

嫲嫲自家煮 * 北角王記糖水

3月23日  星期六  晴天

續: HEA足一天

晚上我地去咗兔寶寶
嫲嫲家裡吃飯,
五菜一湯, 白飯任裝...
湯是中式羅宋湯.


我飲咗三大碗,
後尾奶奶仲俾咗一大壺我拎走.
Picture


菜有煎封紅衫魚.



魷魚炆排骨.
原來呢個都係上海餸嚟架!
D魷魚好好食, 我食咗很多.

Picture


雪菜炒肉絲.
D雪菜係奶奶自己醃的, 不太咸很好吃,
也很好下飯.
奶奶見我筷不停, 就畢起一碗給我拎走..

Picture

清炒椰菜.


椰菜花炒肉片,
奶奶常煮這個餸, 因為大少很喜歡吃椰菜花.

Picture


因為那碟雪菜和炆排骨魷魚太好送飯,
執埋兔寶寶吃剩的手尾,
我一共吃了兩碗幾三碗飯呢! 真失禮呀!


飯後果還有布林, 兔寶寶還是第一次吃.
佢好鍾意食, 仲自己食晒一個呢!連呀
嫲都嘖嘖稱奇.


**************************

食完飯休息咗陣,
大少仲帶我去食糖水,
佢話呢間糖水鋪好多人幫襯.
果然座無虛席, 門口亦有一條人龍排隊買外賣.
糖水嘅款式不多, 餐牌就一張兩頁足夠了,
都是傳統的中式糖水.
見好多人食豬骨粥, 聞起很香,
可惜實在太飽了, 留待下次才試吧!


大少要了一碗涼粉綠豆沙,
我就要了一碗大的蛋白杏仁露.
一畢起就知真材實料, 絕對唔係用生粉米粉溝出來的糊,
粒粒杏仁碎夾著絲絲蛋白, 雖然是不幼滑,
但一定是自家磨的, 蠻喜歡這口感呀!
大大碗才廿蚊, 足足是其他糖水店兩碗的份量了.

Picture

這一天, 很滿足.

沒有留言:

張貼留言