2013年9月3日 星期二

生日前夕--黃金泳灘玩水 + 德國餐廳

5月1日  星期二  晴天

生日前夕-- 飲茶 + 遊公園


既然呀媽肯留底食埋飯先返屋企,
咁大少就安排咗一樣我非常期待嘅節目,
就係去沙灘同兔寶寶玩沙!
雖然上個中秋節我地都有去過深水灣,
不過當時兔寶寶仲係手抱嬰, 企都未曉企, 完全唔曉玩!
今次就好玩好多了!

於是大少駕車由尖沙咀去黃金海岸泳灘.
中途都有下雨, 幸好到達時雖不至於陽光普照,
總算幾好天.



先來除掉鞋子和襪褲,
大少同佢warm up吓先!
踩落沙地唔喊唔縮, 呀媽就話兔寶寶唔驚仲非常大膽.


後來怕裙子濕掉, 也脫下了.
兔寶寶: DADDY唔好捉住我, 我要走落水...


由大少帶領兔寶寶第一次接觸海水....


大少著波鞋唔係咁方便除,
於是媽咪接力, 闖浪去!!!


起初兔寶寶都有DD驚浪,
好鬼死肉緊咁迎接每一個浪,
之後見好多小朋友都係咁玩,
有D直頭落埋水, 開始relax.

兔寶寶, 媽咪永遠都會掛念每個與你一起看海的日子...


玩玩吓突然天降大雨, 於是速速閃人,
其實我真係想玩多一會,
我想兔寶寶都係咁諗呢!!

之後大家決定去藍地一間新開嘅德國餐廳食晚飯,
食飯之前, 由呀哥指引, 帶大少去屯門徑看看平時佢練習跑全馬的地方.
大少睇到又長又斜的路, 比咗好大衝擊佢,
到晚上返到屋企甚至上床合埋眼瞓覺前依然同我討論著...
當然係佢講, 我聽啦!
結論係, 要佢跑果條路, 基本上無乜可能,
拍下風景欣賞過就算了.


晚上去的德國餐廳其實就係尖東同赤柱都有的King Ludwig Beerhall在屯門藍地新開嘅分店,
位置非常非常偏僻, 不過就超多人,
我地六點幾七點去到已經無晒indoor位,
要坐出面.
是日行程嚟到呢度相機已經無乜電,
唯有草草影幾張留念.



好彩影到主角咸豬手...

農夫包.....


甜品cream burlee...


多謝呀哥請我們一家吃這頓豐盛的生日飯,
仲花了一日假期陪兔寶寶遊玩呢!!!

沒有留言:

張貼留言