2013年9月3日 星期二

生日節目: 海洋公園一日遊(1)

5月2日  星期三  晴天

4月30日我正日生日當天,
我地享用咗海洋公園嘅生日禮遇,
正日生日果位免費入場之外,
再加多一位半價入場.
連埋兔寶寶屬於3嵗以下免費入場之類,
我地一家三口, 當日只需以一佰四十蚊入場, 認真抵玩呀!!!

第一站先去新開嘅香港老大街,
呢度主要係俾人影吓相懷舊吓咁嘅姐,
無乜特別野玩.


呢條街仲有不少懷舊小食賣,
不過價錢一D都唔懷舊喎!

大少見到呢張"難捨難離"嘅poster,
即刻話要同兔寶寶影張合照咁話...


兔寶寶第一次坐"叮叮",

真係坐架咋, 呢架叮叮唔曉郁嘅...

大家見唔見兔寶寶塊面好鬼死白呀?!
果朝我幫兔寶寶搽咗D BB防曬cream,
D cream本身已經好厚好難推開,
搽咗落佢塊面度佢仲發老脾唔俾我搽勻佢.
大少一起身見到兔寶寶,
仲話:"哎呀, 仲乜我寶貝女變咗隻吸血彊師架!!!"



仲有第一次坐人力車....
真係要讚一讚海洋公園, 無論去到邊,
D職員都好主動幫我地影全家幅.

之後排隊上纜車....


好靚嘅風景, D風吹埋嚟好舒服.

玩摩天輪, 自拍一張先...



影完一張, 就有工作人員嗌咪,
叫我地兩個分返開坐, 要平衡呀!
要平衡?! 咁兔寶寶你應該返來媽咪呢邊喎!

過咗一座山之後, 先去睇海獅...

兔寶寶初頭唔肯行埋去睇架, 咁大隻海獅,
會唔會食咗我架?! 過咗一輪睇定D海獅游唔倒埋嚟,
先敢行埋去塊玻璃度.

去到鱘龍館, 兔寶寶瞓著咗LU!

睇完鱘龍, 我去咗排隊玩過山車,
之後同大少分別排隊玩跳樓機,
實行You Jump, I Jump!!


玩完一輪我地都好熱,
搭返海洋列車過對面山嘅海龍皇餐廳飲野,
對住個大魚缸, 好開心架!!

兔寶寶: DADDY, 好大條魚魚呀!! 係咪今晚做晚餐呀?!


我地叫咗三杯野飲, 一杯咖啡,
一杯藍梅乳酪特飲, 同埋一杯奇異果汁,

兔寶寶姑媽俾咗一張一佰蚊coupon我地, 折咗之後俾廿幾蚊咋!!!

我地坐咗個幾鐘嘆冷氣加睇魚魚,
因為出面真係好鬼C熱呀!!!

咁啱撞到餵食時間, 我地坐嘅位置睇得好清楚呀!!

(續)


沒有留言:

張貼留言