2013年9月3日 星期二

普光齋吃下午茶

6月14日  星期四  陰天

尋日下晝去咗眼鏡88驗眼順便揀過其他牌子嘅cons,
攪掂晒之後本來想去粗菜館食LUNCH,
點知原來午市兩點半收檔, 要食就要散叫喇!
已經下午茶時間仲要散叫真係唔多抵,
呢個時候又落起大雨, 於是我借近近地為由,
氹吓大少去附近嘅普光齋吃下午茶.
如果唔係落大雨,
你叫佢食齋?! 大少真係睬我都傻呀!

坐底睇下MENU, 下午茶可以散叫點心炒粉麵飯又或者食自助餐,
叫大少出去睇吓D食物啱唔口啱食,
佢行咗一個圈話好啱食喎!
於是就揀任食了.
雖然唔係好多盤野食放出來, 但人客吃光一盤,
馬上又換上另一款, 食物種類都算多.
主要都係一些炒蔬菜, 也有炒飯炒衣麵和一些點心;
樣樣都想試下嘅我們就不知不覺吃了很多東西了.

點心我地拎過齋燒賣、粉粿、蘿蔔糕、春卷仲有齋老味,

還有很多炸物我地無攞.


蔬菜類~

除咗全綠色果碟炒雜菜炒得比較油膩之外,
其他炒菜都很清爽, 正在減肥中的大少也吃得很高興.

碳水化合物類:
有豆、 我吃的炒飯和大少吃的炒衣麵(又話減肥?!)...
又係炒得很好, 大少猛讚炒衣麵炒得很乾身唔油膩,
好讓自己吃多一點而不難過.
還有甜品, 芒果布甸都幾好味呀!

兔寶寶表現食碗面, 反碗底.



雨一直下, 於是我地食完都坐多一陣,
又放兔寶寶落地下攪攪震.

落地表現吃醃酸蘿蔔...

食還食, 唔好high落媽咪度呀! 噫!!!

又走去撩吓隔離枱個哥哥...
喂! 人地唔係同你好熟咋喎!

仲同人玩hide and seek...

一時又扮乖嗲吓DADDY...

點知大少襯兔寶寶放手就縮開連人帶椅向後退,
迫兔寶寶自己企...
YO! 洗乜驚呀! BB即刻示範紥馬俾你睇.

企得兩企, 都係發老脾...

埋單一張一佰蚊紙唔洗找,
大件夾抵食招呼又好, 大少話絕對有下次喎!









沒有留言:

張貼留言