2013年9月3日 星期二

吉野家的芝麻醬冷粉絲

6月10日  星期日  晴天

我地成日去吉野家食晏,
因為我地食LUNCH嘅時間已經有下午茶,

好抵食架!
今日想介紹下佢新出嘅芝麻醬冷粉絲,

好好味架, 夏天食真係啱晒,
連兔寶寶都食到咮咮聲呢!

Picture

尋日我地食完, 今日又再去一次,
食過翻尋味呀!
呢個粉絲一樣有下午茶優惠,
跟一杯綠茶紅豆冰就廿五個幾,
尋日大少試過都OK, 係甜咗些少, 大家要試可以叫佢少甜.
唔要紅豆冰跟熱綠茶只係十九個九,
我改飲可樂只係加兩蚊, 成個餐廿一個九.
Picture

跟牛或者雞, 我唔食肥牛, 揀咗雞.
佢D粉絲既唔似龍口粉絲, 又唔似韓國粉絲;
質感好特別, 是韌中帶爽的, 配埋芝麻醬吃很清新呢!!emotion
Picture

兔寶寶很喜歡吃吉野家嘅白飯, 一次可以食到小半碗架!emotion
當佢响屋企乜都唔肯食時, 我就會帶佢落去吉野家,
叫一個雞飯走汁, 俾D白飯佢食架喇!
Picture

****************************************

食完之後去超級市場入貨,
兔寶寶對D可樂好有興趣喎!
Picture

實Q!! 有人攪攪震, 無幫襯呀!!!emotion


沒有留言:

張貼留言