2013年9月3日 星期二

折返

12月20日  星期二  寒冷

尋日大少放假,
我想帶兔寶寶搭吓地鐵,
睇吓佢會有乜反應;無乜邊度去,
大少就話去德福行吓.

搭地鐵去九龍灣,
兔寶寶坐响BB車上,
雖然好多人--有一刻佢係完全見唔到我地,
因為我地迫唔到去BB車前面,
不過佢都無乜特別反應,
只係好好奇咁四圍望.
無耐仲瞓著咗.


去到德福商場, 先搵地方醫肚.
美心皇宮竟然响下午三點鐘仲要等四張枱,
真係好生意囉!
等位期間我行去隔離Super Sandwiches睇吓MENU有咩食,
見有下午茶餐, 咁就費事等(雖然我好掛住美心D麻蓉包..),
轉為去食三文治喇!

叫咗一個公司三文治餐同一份芝士火腿牛角包share三個人食.
兔寶寶都有份食D包包架!!


食飽影吓兔寶寶全身LOOK,
志太, 佢今日係咪好女性化呀??
睇吓佢一千零一條冬天裙!!

之後行咗一陣德福,
我覺得無咩行,
又心思思想去Mega Box 行宜家.
咁就坐免費shuttle bus去喇!
坐車期間我見手提電話有個miss call,
原來呀媽打嚟,
話佢隻腳好痛, 撘緊西鐵出來我果邊睇醫生(趺打).
本來應該係約咗聽日(即係今日)先至覆診的.
因為太疼忍唔到, 要提早睇.

我媽係果D好捱得好怕麻煩到人果D人,
佢要提早睇醫生我就知佢好疼了...
咁我問佢你咁疼, 點行去搭西鐵呀??
佢話搵把遮幫忙行喎!
佢聽到我話去咗街, 就叫我繼續行街,
唔洗理佢...
咁我仲邊有心機行呀!?
即刻原車折返, 去返九龍灣地鐵站,
因為大少話果個時間搭的士塞車仲耐呀!

大少諗諗吓話咁嚴重,
不如唔好睇趺打, 去急症喎!
我呀媽睇咗個趺打醫生大約兩星期,
一星期睇兩次,
本來係膝蓋疼(起初係腫咗行唔倒, 去咗佢家樓下睇咗普通科醫生,
打咗止疼針, 諗住睇趺打斷尾).
個醫師話佢膝蓋疼係因為盤骨斜歪, 係長年姿勢不正確及退化所致.
要花時間醫治盤骨斜歪嘅問題, 否則腳疼會愈來愈嚴重.
佢話一個療程12次, 叫我媽先試一個療程,
睇吓有無好D, 先睇吓進一步點.
由於退化問題嚴重, 個醫師都講唔埋要睇幾多個療程,
因為人人癒合速度都唔同喎!

我就係唔知我呀媽個病究竟係咪咁,
個醫師係我舅父介紹,
有好似好多人睇咁,
點知好似愈睇愈衰...(個醫師話咁係正常,
因為一攪佢D病疼會全部出晒來,
但過一排keep住覆診進行治療便會好)
Anyway, 我都覺得睇急症隱陣D!!

登記完分流, 姑娘睇過情況話係半緊急,
不過都叫我地去canteen食咗野先.
於是我地就去咗醫院入面間大家樂吃晚飯,
原來醫院仲貴過出面,
叫咗粟米斑塊, 菜膽雞同埋炒雜菜,
連白飯同味精湯要差不多二佰蚊埋單.
真係搵笨呀!


等睇醫生期間, 兔寶寶自己同自己玩得好興奮,
撩得其他等候人仕好開心呀!!

食完飯等多一陣就到我媽睇醫生,
先要照X光.
睇片個醫生話D關節磨損得好嚴重,
同埋有明顯嘅骨刺,
不過又未去到換較嘅情度.
而家可以做嘅就係打止痛針,
再排期睇關節矯形骨科.

因為過咗辦公室時間,
第二日先可以去排期,

我媽打咗針怕暈, 佢又住唐樓,
費事入返屯門, 咁就上嚟我地度瞓.
同兔寶寶瞓著之後,
我同大少成十二點走咗出去二人世界!!
大少話唔夠飽, 要去炒兩碟小菜食喎!
去咗金山海鮮酒家.
叫咗炒硯....


西蘭花炒帶子牛柳...
唔好食, 牛柳好似無醃過咁, 又韌,
帶子預咗佢係雪藏架喇, 但真係一D味都無,
仲衰過我响佳寶買果D...


瑤柱琵琶豆腐...
唯一好食嘅野...

咁就埋單二佰幾蚊,
都唔明點解呢間野咁出名,
咁多人特登去食,
食過兩次我都係覺得麻麻地,
如無意外唔會去第二次!!

***********************************************
睇吓兔寶寶整蠱做怪....
12月20日  星期二  寒冷

尋日大少放假,
我想帶兔寶寶搭吓地鐵,
睇吓佢會有乜反應;無乜邊度去,
大少就話去德福行吓.

搭地鐵去九龍灣,
兔寶寶坐响BB車上,
雖然好多人--有一刻佢係完全見唔到我地,
因為我地迫唔到去BB車前面,
不過佢都無乜特別反應,
只係好好奇咁四圍望.
無耐仲瞓著咗.


去到德福商場, 先搵地方醫肚.
美心皇宮竟然响下午三點鐘仲要等四張枱,
真係好生意囉!
等位期間我行去隔離Super Sandwiches睇吓MENU有咩食,
見有下午茶餐, 咁就費事等(雖然我好掛住美心D麻蓉包..),
轉為去食三文治喇!

叫咗一個公司三文治餐同一份芝士火腿牛角包share三個人食.
兔寶寶都有份食D包包架!!


食飽影吓兔寶寶全身LOOK,
志太, 佢今日係咪好女性化呀??
睇吓佢一千零一條冬天裙!!

之後行咗一陣德福,
我覺得無咩行,
又心思思想去Mega Box 行宜家.
咁就坐免費shuttle bus去喇!
坐車期間我見手提電話有個miss call,
原來呀媽打嚟,
話佢隻腳好痛, 撘緊西鐵出來我果邊睇醫生(趺打).
本來應該係約咗聽日(即係今日)先至覆診的.
因為太疼忍唔到, 要提早睇.

我媽係果D好捱得好怕麻煩到人果D人,
佢要提早睇醫生我就知佢好疼了...
咁我問佢你咁疼, 點行去搭西鐵呀??
佢話搵把遮幫忙行喎!
佢聽到我話去咗街, 就叫我繼續行街,
唔洗理佢...
咁我仲邊有心機行呀!?
即刻原車折返, 去返九龍灣地鐵站,
因為大少話果個時間搭的士塞車仲耐呀!

大少諗諗吓話咁嚴重,
不如唔好睇趺打, 去急症喎!
我呀媽睇咗個趺打醫生大約兩星期,
一星期睇兩次,
本來係膝蓋疼(起初係腫咗行唔倒, 去咗佢家樓下睇咗普通科醫生,
打咗止疼針, 諗住睇趺打斷尾).
個醫師話佢膝蓋疼係因為盤骨斜歪, 係長年姿勢不正確及退化所致.
要花時間醫治盤骨斜歪嘅問題, 否則腳疼會愈來愈嚴重.
佢話一個療程12次, 叫我媽先試一個療程,
睇吓有無好D, 先睇吓進一步點.
由於退化問題嚴重, 個醫師都講唔埋要睇幾多個療程,
因為人人癒合速度都唔同喎!

我就係唔知我呀媽個病究竟係咪咁,
個醫師係我舅父介紹,
有好似好多人睇咁,
點知好似愈睇愈衰...(個醫師話咁係正常,
因為一攪佢D病疼會全部出晒來,
但過一排keep住覆診進行治療便會好)
Anyway, 我都覺得睇急症隱陣D!!

登記完分流, 姑娘睇過情況話係半緊急,
不過都叫我地去canteen食咗野先.
於是我地就去咗醫院入面間大家樂吃晚飯,
原來醫院仲貴過出面,
叫咗粟米斑塊, 菜膽雞同埋炒雜菜,
連白飯同味精湯要差不多二佰蚊埋單.
真係搵笨呀!


等睇醫生期間, 兔寶寶自己同自己玩得好興奮,
撩得其他等候人仕好開心呀!!

食完飯等多一陣就到我媽睇醫生,
先要照X光.
睇片個醫生話D關節磨損得好嚴重,
同埋有明顯嘅骨刺,
不過又未去到換較嘅情度.
而家可以做嘅就係打止痛針,
再排期睇關節矯形骨科.

因為過咗辦公室時間,
第二日先可以去排期,

我媽打咗針怕暈, 佢又住唐樓,
費事入返屯門, 咁就上嚟我地度瞓.
同兔寶寶瞓著之後,
我同大少成十二點走咗出去二人世界!!
大少話唔夠飽, 要去炒兩碟小菜食喎!
去咗金山海鮮酒家.
叫咗炒硯....


西蘭花炒帶子牛柳...
唔好食, 牛柳好似無醃過咁, 又韌,
帶子預咗佢係雪藏架喇, 但真係一D味都無,
仲衰過我响佳寶買果D...


瑤柱琵琶豆腐...
唯一好食嘅野...

咁就埋單二佰幾蚊,
都唔明點解呢間野咁出名,
咁多人特登去食,
食過兩次我都係覺得麻麻地,
如無意外唔會去第二次!!

***********************************************
睇吓兔寶寶整蠱做怪....

沒有留言:

張貼留言