2013年9月3日 星期二

不停叫媽媽 * 鈣思寶黑糖粟米鬆餅

11月24日  星期四  晴天

自從上兩個星期兔寶寶開始用上海話嗌咗我"唔~媽!"之後,
佢可能知我唔識聽掛?!
又或者佢頂唔順我日日夜夜教佢講媽媽/媽咪,
佢呢兩日不停咁叫媽媽呀!
不過佢就唔會面對面嗌我,
一定係我行開咗要搵我嘅時候先嗌.



例如我入咗廚房/廁所, 佢就不停叫媽媽媽,
總之媽到我行出嚟為止!
大少呷晒醋啦, 佢同兔寶寶講(恐嚇?!),
話七個月叫媽媽, 八個月就要叫佢爸爸喇!!

同埋呢, 兔寶寶今日爬得好快呀!
其實我見唔到佢點爬,
佢好似次次都係"吼"我行轉背望唔到佢嘅時候,
就由A點移咗佢B點,
而我見到佢嘅時候依然係用龜速爬嘅...
(用爬都唔係好恰當, 正確D用"冷"來形容貼切些!!)

兔寶寶: 你睇我個樣就知我蠱蠱惑惑啦!!

尋日咪請大家估吓兔寶寶最鍾意食乜野嘅?
今日開估喇!
係豆腐呀!!
哈哈, 答對無獎架!
佢好犀利架, 唔洗攪爛就食,
每次可以食半磚硬豆腐嘅心架!
第二時塊面會唔會好似剝殼雞蛋咁滑呢??



*******************************************************

今晚整咗黑糖粟米鬆餅.
啱啱開咗盒家庭裝鈣思寶, 所以用咗佢嚟代替牛奶,
估唔倒一焗出來係好大陣鈣思寶味架!
都幾特別!!



材料:

A料:
低筋麵粉   90克
發粉           半茶匙
黑糖           30克
鹽               少許

B料:
橄欖油       30克
*牛奶           70克
蛋               30克

粟米           3大湯匙


B料倒入A料攪勻,
加入粟米,
190度焗20分鐘.


沒有留言:

張貼留言