2013年9月3日 星期二

搵錢與洗錢

3月28日  星期三  晴天

HELLO! 又係我兔寶寶嘅相呀!



今朝我一早就嘈醒媽咪煮粥仔我食,

自己就瞓返.
一瞓醒就有新鮮熱辣嘅粥仔食喇!
你睇我食得幾滋味!!


食飽飽, 快D放返我落地呀!!




今日搵D乜野玩好呢?

Hand Cream?! No! No! No!
呢D唔係BB仔玩嘅!!
我要玩D高級少少嘅野!!emotion


喇! 呢D就係我玩喇!!

我都話我搵錢叻架啦!
DADDY個銀包收埋响條褲度都俾我摷到!!emotion


摷晒成個銀包都無一張金色又或者啡色嘅!

名副其實嘅窮爸爸!!


識得搵, 亦識得洗!

咁先係金錢嘅真諦!!
媽咪: D錢唔係咁洗法架!!emotionemotion



都係DADDY同媽咪幅相吸引D...


沒有留言:

張貼留言