2013年9月3日 星期二

同舅父吃"點點心點心專門店"

4 月4日   星期三  兒童節

尋晚舅父放工後嚟咗探兔寶寶,
晚上去咗"點點心點心專門店"吃晚餐.
呢間野被多間雜誌報導過, 又响我屋企附近,
每次我提議大少去試下時佢都用"唔想排隊"來拒絕了.
大少唔去, 唯有叫我哥陪我試吓啦.


可能到達嘅時間尚早, 又唔係好多人咋喎!

店舖雖然不大, 但店員見我地抱住BB,
依然俾張六人枱我地(四人枱FULL晒),
服務算貼心, 唔怕兔寶寶攪攪震!
牆上有告示寫明點心即叫即蒸,
提醒顧客耐心等候.


第一時間叫呢間鋪嘅人氣點心: 真係菠蘿包...

真係有菠蘿响入面架!
呀哥話好食過中環蛇竇果D喎!
我就期望佢上面塊菠蘿皮可以再厚D, 嘻嘻, 純粹個人口味!

鮮蝦脆皮腸, 都係招牌點心嚟架,
D蝦幾新鮮彈牙, 連帶之後食呢度有蝦嘅點心都幾好食.
而呢個腸粉, 店員見我地有BB,
又好貼心咁用隻碟他裝豉油俾我地(我見隔離枱係嚟到面前倒豉油的),
又再見服務細心.


皮蛋瘦肉粥係一大煲預早煲好,
有order就"畢"出來,
味道OK, 而且皮蛋幾好食;
賽磅蟹餃同翡翠鮮蝦餃因為蝦靚嘅關係都好食.


孜然腐皮雞:


我無打錯呀, 佢真係叫腐皮雞而唔係叫腐皮卷,
都話D生意人頭腦好, 用腐皮包住一舊用孜然粉醃過嘅雞,
俾我一定叫佢做"孜然雞腐皮卷",
就係因為佢改個名叫腐皮雞, 好奇心之下叫咗嚟睇吓係乜東東...
呀哥唔鍾意孜然粉陣味, 我就OK嘅, 舊雞好食,
可以炸脆D更好.

雞扎大大件, 好味又抵食!
甜品係蛋白杏仁茶, 食到南北杏嘅苦味,
一定係自己磨架喇!
最衰係我一早嗌定, 食嘅時候已經凍咗,
熱食一定更好食! 不過我食完心理上都覺得潤咗!!



兔寶寶仲係食藥中, 免得過都唔俾街外食物引佢.
帶定一舊白烚魚、一隻白烚蛋同一舊蒸蕃薯俾佢.
唔該晒呀哥成餐飯抱住兔寶寶, 又要餵佢食野又要照顧佢飲水,
等我可以繞埋對腳慢慢食!


兔寶寶: 舅父你幫我涉定張紙巾抺口水,
              一定係預埋我食好野喇!!


沒有留言:

張貼留言