2013年9月3日 星期二

繁忙一天

4月10日  星期二  晴天

尋日下午舅父, 呀姨同四姨媽一齊嚟搵兔寶寶飲茶,
雖然大少放假, 但係因為一早應承咗兔寶寶哥哥姐姐去睇戲,
所以得我一個人帶BB去飲茶.
飲完茶返咗屋企俾兔寶寶瞓一陣,
大少就帶埋哥哥姐姐上來玩.


孩子們預備了八份小禮物給兔寶寶作為生日禮物,

又畫了一張生日卡,
(後來大少睇到個blog提醒我, 應該係姐弟兩人各自畫了一張生日卡,
 姐姐再送了八份小禮物, 加上弟弟又有六份小禮物, 加埋加埋十幾份呢!!)

雖然兔寶寶還未懂拆禮物也未懂得說多謝,

但見到哥哥姐姐這般愛兔寶寶, 我也很安慰.
很開心三個同父異母的孩子互相照顧愛護. 


大少曾經同我講, 見到我能同三個孩子都相處融洽,

最開心果個係佢.
我就覺得凡事都是相向的, 因為你對我好,
我也自然要對你所愛的人好, 愛屋及烏, 就是這個道理.
而且哥哥姐姐都很懂事, 我和他們相處也真的很快樂.



我又預備了心太軟給他們吃,
吃完甜品, 大少就同兒子一起打機玩到嘻嘻哈哈咁,
我見有少少時間, 就同姐姐一起焗了一盤心型蛋糕.
到晚上六、七點, 走到旺角熟食市場(即係大排檔)吃東西.
自從兔寶寶出世之後, 都無嚟過了.
睇住個爐D火"焚焚聲", 再加埋個廚師不停拋鑊,
未食已經知好吸引了.

每人揀個餸嗌, 我叫了小炒王.
好大碟, 好夠鑊氣.


哥哥要了蝦仁炒蛋,

這其實也是大少和我想吃的菜色呀!!!


姐姐想吃魷魚, 大少提議蒜溶蒸,
但我覺得蒜溶蒸鮮魷响屋企蒸都得啦!
(雖然我唔識劏魷魚, 也就是我不會蒸)
於是叫了椒鹽鮮魷.


大少最後揀, 見無點菜,

於是叫了一個西蘭花炒牛肉.


吃完晚飯又去咗金魚街睇多一陣狗仔同埋倉鼠,
才各自回家去.


沒有留言:

張貼留言