2013年9月3日 星期二

朱古力粒軟曲奇 * 搗亂檔的兔寶寶

1月29日  星期日  寒冷

今日呀媽上咗嚟睇兔寶寶,
有佢陪BB玩,
我就可以得閒焗定D曲奇餅,
聽日俾兔寶寶哥哥姐姐食.


上次跟FLORA嘅食譜整過一次,
大少讚不絕口.
其實我由細到大都好鬼鍾意食餅乾,
成日都唔食飯食餅,
而且一次可以消滅一大包餅...
就係太鍾意食餅,
反而唔敢成日整.
因為見住自己整落D牛油呀糖呀...加埋焗起上來牛油嘅香味,
每食一塊都提醒我...好肥呀!!
買現成嘅就無所謂,
我最多扮唔知呀!!


呢個曲奇實在太香,
一盤焗起後仲係熱辣辣時呀媽已經問我食得未,
我自己都忍唔住食咗兩塊.
曲奇仲熱嘅時候係軟軟地嘅,
質地有D似山崎賣果隻軟曲奇咁,
不過就好食過佢!!
之後因為要出街食飯趕唔切自然灘凍,
放咗入雪櫃就變硬身少少, 兩個食法,
各有各好食...


希望兔寶寶哥哥姐姐喜歡啦!!



*************************************************

我愈來愈忙了!!

除咗日頭看牛仔之餘做日常家務外,
晚上兔寶寶瞓咗仲要做埋一D佢响度我做唔到嘅野,
好似洗玩具抺野寫blog之類...
而家屋企個人仔仲要經常攪亂檔!!

兔寶寶可以爬到去嘅地方愈來愈多!
除咗廚房之外, 佢去邊我都唔會欄住佢...
(好彩我屋企個廁所係响廚房再入,
基本上佢爬唔到入廚房, 就唔會爬到入廁所, 少咗樣野煩.)

為咗滿足佢好奇心我只好眼白白睇住佢攪亂檔!
執完又執!
雖然我已經check完又check睇下有無危險野BB有可能掃落嚟,
佢半企半跪唔係好隱陣隨時都可以唔知點樣仆底;
又要驚佢掃/摷D野落嚟時會整親佢!
真係要金睛火眼咁"目及"住佢,
無怪乎以前經常失眠嘅我, 宜家一"撻"落張床唔洗兩秒就瞓著!
湊一個BB真係好傷神!
如果我知道有邊個成日都失眠,
我一定會提議佢生個BB照顧吓!!

沒有留言:

張貼留言