2013年9月7日 星期六

輕乳酪蛋糕(乳酪片)

9月21日  星期三  陰天

今日整咗呢個輕乳酪蛋糕呀~~

食譜係跟[Carol自在生活]嘅.

一直都唔知可以用芝士片來代替cream cheese做蛋糕,
咁就好喇, 唔洗專登買盒cream cheese返嚟...
網上流傳嘅有用自發粉同用cake flour嘅方法,
我跟Carol呢個方法呢, 就係唔洗用牛油,
比較上輕怡D嘅,
一路焗, 一路聞到好香, 好香呀~~


輕乳酪蛋糕(乳酪片)
6吋分離式圓模一個 (我用咗8吋模)

材料:
a.蛋黃麵糊部份:
牛奶50cc,玉米粉(cornstarch)20g,低筋麵粉20g,蛋黃3個,檸檬汁1茶匙,
(鬼"暗"眼! 我睇錯咗, 用咗cornstarch 同cake flour各32g....)


b.牛奶乳酪部份:
牛奶70cc,乳酪片4片(約84g),細砂糖10g,

c.蛋白霜部份:
冰蛋白2個(不可以沾到蛋黃),細砂糖30g,檸檬汁1/2茶匙

準備工作:
1.乳酪片用手剝成小塊
2.檸檬榨出汁液取1茶匙 (我無用檸檬汁)
3.玉米粉-低筋麵粉混合均勻使用濾網過篩
4.將烤模塗抹上一層薄薄的奶油(我無做到呢一步, 十級後悔!!! 切記切記!!!)
5.烤焙白報紙剪出同底部大的圓形及烤模周圍一圈
6.將剪好的白報紙鋪入烤模中
7.若使用分離式烤模,底部務必包覆3層鋁箔紙避免進水
   (不分離烤模此步驟可省)

步驟:
1.過篩的粉類放入工作盆中,加入50cc牛奶攪拌均勻
2.將3個蛋黃及檸檬汁加入混合均勻
3.乳酪片放入盆中,加入70cc牛奶及細砂糖,放到爐上用小火加熱
   到乳酪片完全融化就關火.(一邊煮一邊用打蛋器攪拌)
4.然後將蛋黃麵糊加入混合均勻

5.蛋白先用打蛋器打出一些泡沫,然後加入檸檬汁及細砂糖(分2次加入)
   打成尾端彎曲的蛋白霜(濕性發泡)
6.舀1/3份量的蛋白霜混入蛋黃麵糊中用橡皮括刀延著盆邊翻轉及劃圈圈的
   方式攪拌均勻
7.然後再將拌勻的麵糊倒入剩下的蛋白霜中混合均勻
8.倒入鋪好白報紙的烤模中,在桌上輕敲幾下讓麵糊均勻,若有氣泡用手指
   抹平整 ----> 我無做到呢一步
9.將烤模放置到烤盤上,烤盤上倒入一杯沸水
   (一定要儘量倒滿,避免中途加水而開烤箱讓蛋糕消泡)
10.放入已經預熱到180度C的烤箱中烘烤15分鐘到表面上色之後就將烤
   箱溫度調整到120度C繼續烤40分鐘
11.出爐後馬上倒扣到一個大盤子,再用另一個盤子倒扣回正.然後撕去外圈
   白報紙放涼
12.最後刷上一層鏡面果膠放冰箱冷藏(我又無搽果膠)

食譜有一點兒長,
不過實際整响上來都唔係咁複雜.
記錄在這裡是因為有一些步驟我做得唔好,
希望提醒一下自己.
Carol果邊有詳細嘅插圖, 可以去看看,
當然她做的美得多了!!

輕乳酪蛋糕(乳酪片), by Carol.


我有將"烤焙白報紙剪出同底部大的圓形及烤模周圍一圈,
將剪好的白報紙鋪入烤模中",
不過我就無做到食譜上寫嘅一步,
就係搽D油上去等張烘焙紙痴實個烤模!
我之前焗蛋糕, 都係懶得就懶,
次次唔搽油都"側側膊"過關!
但今次個蛋糕漿較稀,
倒入去個模果度時, 張烘焙紙歪咗,
所以一焗出來, 個蛋糕好核突呀!
有D烘焙紙插咗入個蛋糕上面..


而個面有一個泡泡就係我倒完蛋糕漿入模時無"櫈"吓佢先了....


Cut 開佢, 靚仔D, 呃下人啦!
由於麵粉量多咗,
個蛋糕實咗少少, 不過都好軟.

希望下一次會整得好D!!

沒有留言:

張貼留言