2013年9月6日 星期五

兩日午餐

3月28日  星期四  陰天

呢個星期D天氣唔多好,
唔知係咪無得去公園放電呢?
兔寶寶晚上瞓得唔多甜,
瞓瞓下會好似發惡夢咁合埋眼大哭.
平時在深夜佢最多都係扭幾下就自己瞓返(我唔會走入房理佢),
尋晚好幾次佢都喊超過五分鐘.
希望快D好天, 等兔寶寶見多D陽光啦!!

呢份係星期日嘅午餐,
有金針雲耳爆雞, 雪櫃有半包海鮮菇,
又放埋落去.
雲耳多過雞, 皆因我極喜歡吃雲耳!


炒西芹一小碟.


呢日無煮飯, 食粥...
係皮蛋瘦肉腐竹紅米粥.
紅米加白米先浸過水再放入冰格雪一晚,
第二天滾水落米, 呢煲粥二十分鐘攪掂,
快過煲飯呀!



******************************


天熱無乜胃口食飯,
星期一我地煮麵, 煎兩隻蛋,
一隻穿咗黃.

穿出來嘅蛋黃煎熟佢,
留來夾落D蔬菜度俾兔寶寶吃(因為BB唔食蛋, 要將D蛋夾埋去其他野度餵佢食.)




仲有兩塊古天樂雞扒,
大少一塊, 我同兔寶寶share另一塊.


唔少得一碟我和兔寶寶都喜愛嘅蔬菜.



兔寶寶做乜事喊得咁淒涼?!
佢無啦啦大大力將個電子琴丟落地下,
有獎有罰嘅制度下,
自然要坐監!

無自由, 失自由, 傷心痛心眼淚流,
你行錯步, 差錯步, 此餐心傷透~

沒有留言:

張貼留言