2013年9月3日 星期二

試企記

2月4日  星期六  晴天

呢排兔寶寶無時無刻都扭我協助佢(即係抱佢)企响身,
抱得多, 腰唔酸背都痛...

兔寶寶: 我企得有無型呀?
             馬步夠唔夠隱先?!


兔寶寶:  哎呀!! 跌底咗添, 唔緊要,
              再叫媽咪扶我企响身!!
媽咪: 你今日跌咗第七十個七次喇喎, 自己試吓企得唔得?!



兔寶寶: 唓! 好叻咩? 你唔幫我我自己企!
             To be independent!! 我要努力向上!!

                          
經多次努力後...      
兔寶寶: 算!
              我而家唔玩獨立! 玩捐梳化底!!

沒有留言:

張貼留言