2013年9月5日 星期四

北上鬆鬆腿----第二天

10月12日  星期五  晴天

續:
北上鬆鬆腿----第一天

第二天起床已是中午, 梳洗過後,
我地又去唱卡拉OK呀~



仲食埋佢嘅自助午餐, 都算OK多野食架!
不過buffet設在二樓, 而我地間房响一樓,
所以一次過要攞多D, 費事走上走落...
食物相只有一張, 其實有許多野食無影呢!




食飽飽就可以大展歌喉喇~

兔寶寶: 媽咪你成日霸住支咪, 幾時先到我唱?!

Sorry呀兔寶寶!
媽咪實在唱得太投入, 要你久等添!
仲等到....瞓著咗!

見兔寶寶瞓成咁, 我地都唔好意思繼續唱催眠曲,
拿拿聲走人了...



之後我地又行返去東門,
係呀, 我地無乜點去其他地方架!
因為又唔太熟路.
今次我地响東門就發現咗一個叫"東門町"嘅商場,
都OK多野行嘅, 我地仲响果度買咗一套親子裝,
預備遲D影家庭相時著.
之後行呀行, 我仲出其不意、心血來潮咁攪咗D野,
一攪就攪咗個幾兩個鐘.

兔寶寶: 媽咪你攪乜攪咁耐呀?!

之後就去返前一日食過嘅港式茶餐廳求其食D野.
只係叫咗兩碗淨零吞、一碟牛肉腸同一個金菇玉子豆腐煲.


之後返按摩院揼一陣, 又食宵夜LU!
今晚有苦瓜炒蛋、燒鴨、炒白菜、白粥、烚粟米、烚芋仔和饅頭等..


食飽飽又入房再揼過,
揼到瞓覺為止.
玩到第三天, 响果度食埋午飯才返香港.

沒有留言:

張貼留言