2014年8月11日 星期一

週一雜記


唔知有無攪錯,
尋晚打完一篇,
發出之後竟然唔見晒D字!
都唔知係我黑仔定BLOGGER個系統有問題!
********************

8月10日  星期一  晴天

又是很久前的照片, 
當時老爺仍昏迷在醫院, 
家中的人全都留在中山.
而我又弄傷盆骨, 
有一週日媽媽就來探我們,
幫我帶帶兔寶寶, 等我可以休息下~
那天是初一, 媽要吃素, 
我在網上搵北角的素食店, 
看見一間素食店叫"普蓮健康素食", 
喜歡它的名字, 
就帶呀媽行去.

去到才知是自助形式的, 
有很家庭式的各類素菜, 
也有少量素食點心, 
都是廚師手做的.
也有炒米、紅米飯、素湯,
連糖水都有紅豆沙和蕃薯糖水.
四十元一位, 吃幾多, 畢幾多.
店主是有心人,
知道素食者難以搵食, 
去街外的素食店又貴又油膩,
開這鋪好讓單身素食客都有啖好食.


店主還分了些她自己買的香蕉和牛奶給兔寶寶, 
                                 叫我們回家吃呢!



吃完, 我們又去看碼頭的貓.
 

之後回家玩, 
兔小姐又整蠱做怪引呀婆同佢玩了~
 

上兩星期兔寶寶返的playgroup以海灘為主題, 
有大型玩水池、有水泡、有水袖, 
也有沙灘波.
就是無水, 但小朋友在這偽泳池都玩得很開心.


一天兔寶寶在臨睡前拿了個水壺上床, 
並故意打翻了, 半邊床濕晒.
除咗俾人鬧, 仲要罰瞓地下.
不過原來瞓地下好啱佢, 
一瞓落去唔洗兩秒即瞓著!

在playgroup門口掛了些宣傳相, 
裡面有兔寶寶份呀!


又一天, 兩姊妹唔知在做什麼...
但有得同姐姐一齊玩, 
兔寶寶做什麼都是好開心的.

又一天約了舅父在中央圖書館, 
去行那個同環保有關的展覽, 
兩甥舅大玩跳飛機.


玩完約埋舅父的朋友一起吃潮州菜.

4 則留言: