2014年8月10日 星期日

週日雜記

8月10日  星期日  晴天

無寫blog一段日子, 
因為近期連接網絡有些問題.
自老爺過身後, 
大少的一對仔女就很多時過來住, 
人多了, 連寬頻也要爭.
我要留待兔寶寶睡著了的晚上才能連連線, 
實在不夠由朝上到晚(仲要係上線睇movie!)的一對大孩子.
就算好彩俾我上到了, 
到上傳照片時網絡就中斷了.

我算是比較不進取的人吧!
無得用電腦寫blog, 就日日去圖書館借書睇.
直至有天害怕兔寶寶這網誌會發霉,
才想到用條LAN線, 去解決wifi的問題.

幸好modem裝了在我房, 
週六叫了呀哥幫我買條LAN線, 
上網問題得以解決.



好耐好耐之前的照片!
呢日幫兔寶寶扎了古列治頭( 就是有很多條辮子那種),
老師就幫她在臉上繪了花貓圖案.


古典睡美人...
香艷欠逢, 只有童真.


蠱蠱惑惑行獨木橋!


又係好耐之前的照片, 
呢日又去咗市政署的室內兒童遊樂場.
呢日之後, 终於頂唔順, 
花了三百大元去冒險樂園買了張波波池月票, 
星期一至五任玩, 抵到爛!

 在家千日好, 
只要有人陪玩, 
"螺床"都好好玩!


好多個星期之前, 
呀婆來了北角探兔寶寶, 
順道探訪碼頭的貓.


5 則留言:

  1. 小朋友放緊暑假,所以咁得閒。

    回覆刪除
  2. 解决咗上網問題又可以繼續寫 blog

    回覆刪除
  3. 你總是可以捕捉到兔寶寶的美態, 越大越美啊﹗

    回覆刪除
  4. 床樂趣~同埋遊樂場一起樣多開心~兔寶寶嘻嘻哈哈~

    回覆刪除