2013年9月3日 星期二

中東包 Pita Bread

8月28日  星期日  炎熱



因為D高筋粉就快用完,
而最近我發現T&P果度D麵包好多都好啱我口味,
二德惠星期一唔開咁嘛,
所以今日我又心思思走咗去,
果度D高筋粉平過超市好多!

本來諗住買高筋粉,
去到果度我又忍唔住買咗好多野返嚟喇~
拎到我死死吓!
好彩佢十二點先開門,
如果唔係我會去得更加密!

黃昏時兔寶寶瞓著覺,
又有時間俾我攪呢攪路了.
今次整咗唔洗點發酵嘅pita bread.

跟T&P嘅食譜,
加埋芝麻,
我無麵包機,
所以搵手搓,
我估唔大影響吧!!


我怕黏底, 所以响焗盤刷上一層油,
也許是這個原因,
我嘅成品比較金黃(pita bread應該係白色, 無咁燶的),
好似一個咸煎餅咁,
之後我忍唔住用來夾芝士火腿吃,
好好味呀!


多謝T&P提供呢個快趣又好味嘅食譜.

沒有留言:

張貼留言